Waarom wordt een topic die juist interessant begint te worden afgekapt, ik vind dat jammer. Mijns inziens wordt er op deze manier een wij/zij imago geschapen terwijl wanneer we er wat langer over discusiëren we wellicht best wat nader tot elkander kunnen komen.
Dacht namelijk ook dat deze site daarvoor o.m. bedoeld is.
Als voorbeeld haal ik de topic Geknoei met feitcode, mag dat? aan.
Waarom een Topic afsluiten
Moderator: Moderatorteam
-
appiehappie
- Geslacht:
- The Scorpion
- Roepnaam: Sire
- Leeftijd: 45
Re: Waarom een Topic afsluiten
Als je een positieve bijdrage kunt leveren aan een draadje wat al is gesloten (geldt ook altijd in het besloten deel) kun je heel simpel dit verzoek aangeven bij een van de mods, en wordt het draadje zonder probleem weer geopend.Paul schreef:Waarom wordt een topic die juist interessant begint te worden afgekapt, ik vind dat jammer. Mijns inziens wordt er op deze manier een wij/zij imago geschapen terwijl wanneer we er wat langer over discusiëren we wellicht best wat nader tot elkander kunnen komen.
Dacht namelijk ook dat deze site daarvoor o.m. bedoeld is.
Als voorbeeld haal ik de topic Geknoei met feitcode, mag dat? aan.
Je moet dit onderdeel eigenlijk zien als de balie van een bureau. Iemand (een burger) komt op het bureau binnen, stelt een vraag, krijgt een antwoord en vertrekt weer en heeft geen zin om ellenlange discussies te volgen. Vandaar dus het inderdaad snelle(re) sluiten van draadjes hier.
-
Venzent TS
- Infopolitie Gast