Inderdaad ik was iets te voorbaadig.
Mijn excuses. Ik las het artikel iets te snel door en inderdaad verduistering is mogelijk.
Winkelwagentje
Moderator: Moderatorteam
- rai
- Geslacht:
Dan kan je inderdaad de koelkast ophalen bij .....
Mocht de grens tussen diefstal en verduistering nu dusdanig dun zijn, omdat niet helemaal duidelijk is, hoe iemand het goed onder zich heeft gekregen zet je ze gewoon 310 en 321 in het verbaal en je hoort gewoon voor beide feiten, mag de OVJ uiteindelijk beslissen wat hij uiteindelijk ten laste gaat leggen.
Mocht de grens tussen diefstal en verduistering nu dusdanig dun zijn, omdat niet helemaal duidelijk is, hoe iemand het goed onder zich heeft gekregen zet je ze gewoon 310 en 321 in het verbaal en je hoort gewoon voor beide feiten, mag de OVJ uiteindelijk beslissen wat hij uiteindelijk ten laste gaat leggen.
- rich
- Geslacht:
- Leeftijd: 51
Helemaal juist. Wij houden ook aan op basis van beide feiten en tijdens het onderzoek proberen we naar voren te krijgen welk feit het meest waarschijnlijke is.
met een vriendelijke groet, Rich
rich@infopolitie.nl
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.
rich@infopolitie.nl
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.
-
Bim TS
- Infopolitie Gast
-
Bim TS
- Infopolitie Gast
Venzent schreef:Ik zou niet weten hoe ik aan deze artikelen moet komen, maar de uitleg van mohaa is duidelijk.Botje schreef:Pak beide artikelen eens erbij en zoek het verschil zou ik zeggen. Je zult zien dat er bij 1 artikel 1 element is dat ontbreekt.
http://wetten.overheid.nl
-
Bim TS
- Infopolitie Gast
OK, laat maar .........Bim schreef:Mohaa schreef:Verduistering spreekt als je het goed doormiddel van een misdrijf onder je hebt gekregen.rich schreef:Mohaa:
Waarom alleen diefstal, maak nu eens een beredenatie richting verduistering.
Nee, juist niet.
ANDERS dan door een misdrijf.
Dit was 3 (of 4 Leo?) postings terug al geroepen.
Vorige bericht vervalt :-)