scooter
Moderator: Moderatorteam
Re: scooter
nee, wel ligt het in de planning dat vanaf eind 2006 een rijbewijs gehaald moet worden voor bromfietsrijden.simon schreef:is het waar dat vanaf 1 januari 2006 een regel in gaat van dat je 17 moet zijn voor een scooter certificaat
-
wout TS
- Infopolitie Gast
-
Wouter1987 TS
- Infopolitie Gast
Nee, de snelheid blijft zo waarschijnlijk! Overigens is de maximum snelheid voor een bromfiets nog altijd 40 buiten bebouwde kom en 30 binnen dus aan een begrenser eruit halen zal je niet veel hebbenWouter1987 schreef:En je max. snelheid blijft dan 45/50? of mag ik dan eindelijk die begrensers eruit halen?
Groetjes
Wouter
Vooropstaand dat je je aan de regels houdt natuurlijk
-
Onyx TS
- Infopolitie Gast
Snelheid binnen en buiten bebouwde kom blijft 30 & 40 km/u.
Alleen de constructiesnelheid word iets (3 tot 5 km) omhooggeschroeft ivm het kentekenen van brom en snorfietsen.
Reken je nu niet rijk, want met de invoering van een kenteken + de bijbehorende papieren lijkt het mij dat het er niet echt rooskleuriger uit gaat zien voor de gemiddelde scooterrijder
Edit:typo
Alleen de constructiesnelheid word iets (3 tot 5 km) omhooggeschroeft ivm het kentekenen van brom en snorfietsen.
Reken je nu niet rijk, want met de invoering van een kenteken + de bijbehorende papieren lijkt het mij dat het er niet echt rooskleuriger uit gaat zien voor de gemiddelde scooterrijder
Edit:typo