buurman dreigt met pitbull
Moderator: Moderatorteam
-
Burger TS
- Infopolitie Gast
buurman dreigt met pitbull
Ik wordt al een tijd lastig gevallen door een buurman van mij en nu dreigt hij dat hij,wanneer ik mijn eigen honden uit laat,deze aangevallen worden door Pittbulls.Alles is al bekend bij de politie,maar deze doen er niets aan.
Het is een persoon,die geen werk heeft enloopt te lantefanteren op straat onder het genot van een joint!
Wie kan mij advies geven?
Het is een persoon,die geen werk heeft enloopt te lantefanteren op straat onder het genot van een joint!
Wie kan mij advies geven?
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
-
foreverblue TS
- Infopolitie Gast
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
Dat is al gebeurd,maar de politie neemt het niet zo hoog op.Ze vinden de stafford zelfs erg lief.Nou vraag ik je toch........het zou misschien ook goed zijn als ik met een hondengeleider van de politie in contact kon komen,maar dat schijnt moeilijk te zijn,want het gaat allemaal via 0900-8844 en daar wordt je doorverbonden(eventueel) met het districtsbureau,maar nooit met een hondengeleider zelf of de afdeling.
-
andre TS
- Infopolitie Gast
-
Mohaa TS
- Infopolitie Gast
Ik zie niet wat een honden geleider meer voor je kan doen.
Op het moment dat er overlast is van een dier (bij ons dan) word daar meestal een hondegeleider naar toegetuurd (ligt ook aan de aard van de melding).
Ik denk zelf op het moment dat jij aangifte heb gedaan tegen je buurman en hij blijft jouw bedreigen doe dan weer aangifte.
Vertel dan nadrukelijk over je angst die je hebt van hem door de bedreigingen.
Op het moment dat er overlast is van een dier (bij ons dan) word daar meestal een hondegeleider naar toegetuurd (ligt ook aan de aard van de melding).
Ik denk zelf op het moment dat jij aangifte heb gedaan tegen je buurman en hij blijft jouw bedreigen doe dan weer aangifte.
Vertel dan nadrukelijk over je angst die je hebt van hem door de bedreigingen.
-
Onyx TS
- Infopolitie Gast
-
etienne TS
- Infopolitie Gast
Staffords zonder stamboom zijn tevens illegaal.Onyx schreef:Zijn het pitbuls of staffords??
Pitbulls mogen nl. helemaal niet meer en men kan dus nooit een "jonge" pitbull *legaal* hebben tegenwoordig, wel 1 op behoorlijke leeftijd, die vervolgens gecastreerd en gemuilkorft moet zijn.
Lijkt me een knappe insteek om op te treden!
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
-
smokingbeaver TS
- Infopolitie Gast