buurman dreigt met pitbull

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
Burger TS
Infopolitie Gast

buurman dreigt met pitbull

Ongelezen bericht door Burger »

Ik wordt al een tijd lastig gevallen door een buurman van mij en nu dreigt hij dat hij,wanneer ik mijn eigen honden uit laat,deze aangevallen worden door Pittbulls.Alles is al bekend bij de politie,maar deze doen er niets aan.
Het is een persoon,die geen werk heeft enloopt te lantefanteren op straat onder het genot van een joint!

Wie kan mij advies geven?
Mohaa TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Mohaa »

dreigt hij alleen je honden of ook jou persoonlijk?
Gast TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Gast »

beide,maar meer naar de honden toe,omdat ik hem toen de tijd gewaarschuwd heb,om geen stafford zonder stamboom te kopen en hem uitgelegd waarom.Maar aangezien ik ook met de honden loop,heb ik kans als hij honden op mij of mijn honden afstuurt,ik ook gebeten kan worden.
foreverblue TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door foreverblue »

Wat u in mijn ogen zou kunnen doen is aangifte wegens bedreiging. Dan zal er bekeken worden op welke wijze opgetreden kan worden.
Gast TS
Infopolitie Gast

Dat is al gebeurd,maar de politie neemt het niet zo hoog op.Ze vinden de stafford zelfs erg lief.Nou vraag ik je toch........het zou misschien ook goed zijn als ik met een hondengeleider van de politie in contact kon komen,maar dat schijnt moeilijk te zijn,want het gaat allemaal via 0900-8844 en daar wordt je doorverbonden(eventueel) met het districtsbureau,maar nooit met een hondengeleider zelf of de afdeling.
andre TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door andre »

Misschien heeft u geluk en leest Doggieman dit bericht. Hij is namelijk een hondengeleider.
Mohaa TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Mohaa »

Ik zie niet wat een honden geleider meer voor je kan doen.
Op het moment dat er overlast is van een dier (bij ons dan) word daar meestal een hondegeleider naar toegetuurd (ligt ook aan de aard van de melding).
Ik denk zelf op het moment dat jij aangifte heb gedaan tegen je buurman en hij blijft jouw bedreigen doe dan weer aangifte.
Vertel dan nadrukelijk over je angst die je hebt van hem door de bedreigingen.
Onyx TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Onyx »

Zijn het pitbuls of staffords??
Pitbulls mogen nl. helemaal niet meer en men kan dus nooit een "jonge" pitbull *legaal* hebben tegenwoordig, wel 1 op behoorlijke leeftijd, die vervolgens gecastreerd en gemuilkorft moet zijn.
Lijkt me een knappe insteek om op te treden!
etienne TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door etienne »

Onyx schreef:Zijn het pitbuls of staffords??
Pitbulls mogen nl. helemaal niet meer en men kan dus nooit een "jonge" pitbull *legaal* hebben tegenwoordig, wel 1 op behoorlijke leeftijd, die vervolgens gecastreerd en gemuilkorft moet zijn.
Lijkt me een knappe insteek om op te treden!
Staffords zonder stamboom zijn tevens illegaal.
Gast TS
Infopolitie Gast

Het is idd een stafford(zonder stamboom) en heb gisteravond wederom een gesprek gehad met de wijkagent,maar hij vertelde mij dat hij niet weet dat stafford's zonder stamboom verboden zijn :shock: en doet hier dus niets mee!
VWSTN TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door VWSTN »

Moet je de wijkagent hier laten kijken;

http://www.americanstafford.nl
smokingbeaver TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door smokingbeaver »

dan moet je de agent ff naar de R.A.D laten vragen ofwel de pitbulwet
Gast TS
Infopolitie Gast