Vooropleidings eisen
Moderator: Moderatorteam
-
R.Miltenburg TS
- Infopolitie Gast
Vooropleidings eisen
Hallo.
Ik denk er serieus over na om over een tijdje als ik mijn MBO diploma binnen heb te solliciteren bij de politie. Nu las ik dat er toelatingseisen bij het VMBO zijn.
Ikzelf heb ook het VMBO met succes afgerond, wat mij opviel was dat je voor agent(3) VMBO sector Economie nodig hebt, terwijl mijn decaan destijds heeft gezegd dat dit de sector Zorg en welzijn is. Deze sector lijkt mij ook meer voor de hand te liggen.
Klopt dit? of is de sector economie wel juist?
Ik denk er serieus over na om over een tijdje als ik mijn MBO diploma binnen heb te solliciteren bij de politie. Nu las ik dat er toelatingseisen bij het VMBO zijn.
Ikzelf heb ook het VMBO met succes afgerond, wat mij opviel was dat je voor agent(3) VMBO sector Economie nodig hebt, terwijl mijn decaan destijds heeft gezegd dat dit de sector Zorg en welzijn is. Deze sector lijkt mij ook meer voor de hand te liggen.
Klopt dit? of is de sector economie wel juist?
Ikzelf heb wel economie gedaan. Maar als je je MBO-diploma hebt, weegt dat natuurlijk zwaarder dan je VMBO-diploma. Maw kleine kans dat ze je daarop afwijzen...
Ik heb VMBO-Kader gedaan en kan daarmee instromen (bij regio gld-midden tenminste) op niv. 3. Wanneer ik echter me MBO opleiding niv. 4 afrond kan ik ook instromen op niv. 4.
Welk MBO-niveau doe je??
Ik heb VMBO-Kader gedaan en kan daarmee instromen (bij regio gld-midden tenminste) op niv. 3. Wanneer ik echter me MBO opleiding niv. 4 afrond kan ik ook instromen op niv. 4.
Welk MBO-niveau doe je??
-
Thijs TS
- Infopolitie Gast
-
R.Miltenburg TS
- Infopolitie Gast
-
Roland TS
- Infopolitie Gast
-
DaV TS
- Infopolitie Gast
-
Thijs TS
- Infopolitie Gast
Klopt als een bus. De hoogst genoten opleiding is slechts een onderdeel van al de eisen die gesteld worden. Net als dat bijvoorbeeld de Nederlandse nationaliteit een eis is, is dat hiermee ook. Het verschil is dat dit bepalend kan zijn voor het niveau. Al kom je van de universiteit of heb je het licht uitgevonden, als de competenties of sport bijvoorbeeld niet goed is, is het einde verhaal.DaV schreef:Of helemaal nietJulio schreef:Het kan maar zo zijn, dat je niet op niv. 4 wordt toegelaten, maar een niveau lager.
Succes,
Thijs
-
r.miltenburg TS
- Infopolitie Gast
Ik realiseer me dat de competenties en de sporttest ook cruciaal zijn. Sporten zal opzich wel lukken, de competenties, da's wat anders 
Kan iemand mij een 1e hand ervaring geven over de sporttest?
omdat ik hier niet dagelijks kijk wil ik graag mijn mail geven, aangezien het forum deze niet accepteerd; rutgerm (at) msn (dot) com
@ moniek, wat leuk
hoeveelste jaar zit je?
Opm. ..::Frans::..
Email-adres aangepast.
Kan iemand mij een 1e hand ervaring geven over de sporttest?
omdat ik hier niet dagelijks kijk wil ik graag mijn mail geven, aangezien het forum deze niet accepteerd; rutgerm (at) msn (dot) com
@ moniek, wat leuk
Opm. ..::Frans::..
Email-adres aangepast.