ondeuglijke verlichting ??
Moderator: Moderatorteam
Mofkap, ik weet dat we in het verleden wel eens een meningsverschil hadden, en dat kan, niks mis mee, en goed om de scherpte erin te houden.
Maar wat je nu verkondigt gaat absoluut helemaal nergens meer over. Kortom, ik geloof niet dat iemand hiermee is gediend. Als er iemand is die deze discussie voort wil zetten, verplaats ik hem met liefde en plezier naar het besloten deel.
Terug naar de basis: De vraagsteller had een vraag over verlichting, het lijkt me dat daar genoeg antwoord op is geweest, dus een slotje lijkt me de enige juiste keuze.
Maar wat je nu verkondigt gaat absoluut helemaal nergens meer over. Kortom, ik geloof niet dat iemand hiermee is gediend. Als er iemand is die deze discussie voort wil zetten, verplaats ik hem met liefde en plezier naar het besloten deel.
Terug naar de basis: De vraagsteller had een vraag over verlichting, het lijkt me dat daar genoeg antwoord op is geweest, dus een slotje lijkt me de enige juiste keuze.
Laatst gewijzigd door Frans op 16 jul 2005, 19:46, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Niels TS
- Infopolitie Gast
mondeling toelichten ?
hallo
ik bezwaar gemaakt tegen een boete die ik een aantal weken geleden heb gehad..
nu heb ik bericht terug en daar vragen ze mij of ik het mondeling wil toelichten.. ?
ben ik verplicht om daar heen te gaan of kan het ook schriftelijk..?
ik bezwaar gemaakt tegen een boete die ik een aantal weken geleden heb gehad..
nu heb ik bericht terug en daar vragen ze mij of ik het mondeling wil toelichten.. ?
ben ik verplicht om daar heen te gaan of kan het ook schriftelijk..?
- zijlvaart67
- Geslacht:
- Leeftijd: 59
-
Niels TS
- Infopolitie Gast
het gaat namelijk om een agent die met zijn motor over mijn neon verlichting is gereden om hem zo kapot te maken
(hier heb ik al een topic over op dit forum)
http://81.4.68.197/forum/phpbb2/viewtopic.php?t=7299
Opmerking Koen: Topics gekoppeld.
en ik ben bang dat als ik een ding verkeerd zeg dat ik dat als nog de boete moet betalen.. terwijl ik liever een vergoeding voor mijn neon heb.. die de agent opzettelijk vernield heeft..
(hier heb ik al een topic over op dit forum)
http://81.4.68.197/forum/phpbb2/viewtopic.php?t=7299
Opmerking Koen: Topics gekoppeld.
en ik ben bang dat als ik een ding verkeerd zeg dat ik dat als nog de boete moet betalen.. terwijl ik liever een vergoeding voor mijn neon heb.. die de agent opzettelijk vernield heeft..
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
-
Niels TS
- Infopolitie Gast
-
ajc TS
- Infopolitie Gast
enne,
ook al is de neon verlichting nniet aangesloten, het mag niet op de scooter zitten...
ander voorbeeld, monteer blauwe zwaailichten op de auto, haal het draadje er af en haal het lampje er uit, dan mag het.... wordt aan een van deze voorwaarden niet voldaan,....mag het dus niet...
neon draadje los, is eenvoudig aan te schakelen, mag dus niet.
In het VR staat duidelijk welke verlichting er op een BF mag zitten.
ook al is de neon verlichting nniet aangesloten, het mag niet op de scooter zitten...
ander voorbeeld, monteer blauwe zwaailichten op de auto, haal het draadje er af en haal het lampje er uit, dan mag het.... wordt aan een van deze voorwaarden niet voldaan,....mag het dus niet...
neon draadje los, is eenvoudig aan te schakelen, mag dus niet.
In het VR staat duidelijk welke verlichting er op een BF mag zitten.
-
Mofkap TS
- Infopolitie Gast
-
CrashDuck TS
- Infopolitie Gast
-
ajc TS
- Infopolitie Gast
-
Mofkap TS
- Infopolitie Gast
Bromfietsen mogen niet voorzien zijn van meer lichten... dan... is voorgeschreven of toegestaan.ajc schreef:Neon verlichting is verlichting
een armatuur is "de houder voor het lampje"
Zijn al ettelijke uitspraken over geweest.
Geen lampje en geen draadje = ok; anders niet.
Een neonlicht is een licht als het brandt, buiten kijf.
Een niet aangesloten (of werkende) neonbuis is een versiering en geen licht.
De bronvermelding van de ettelijke uitspraken zie ik graag (en ik denk met mij ook een aantal anderen).
-
ajc TS
- Infopolitie Gast