Mag je na oudjaar vuurwerk in je bezit hebben?
Dus niet afsteken!! alleen bij je hebben
Op het moment ligt het nog in de auto, verpakte legale astronauten (rotjes). het moet nog in huis gelegd worden.
vuurwerk
Moderator: Moderatorteam
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
- The Scorpion
- Roepnaam: Sire
- Leeftijd: 45
-
PJ TS
- Infopolitie Gast
vuurwerkbesluit
Hier staat het in
Je mag in Nederland als consument slechts 10 kilo consumentenvuurwerk vervoeren. Tijden heb ik nog niet kunnen vinden volgens mij mag dit alleen van 15 dec tot 01 jan.
Verzekering van je auto kan ook moelijk doen als blijkt dat bij een aanrijding de schade is verhoogd door het vuurwerk wat in de auto lag.
Hier staat het in
Je mag in Nederland als consument slechts 10 kilo consumentenvuurwerk vervoeren. Tijden heb ik nog niet kunnen vinden volgens mij mag dit alleen van 15 dec tot 01 jan.
Verzekering van je auto kan ook moelijk doen als blijkt dat bij een aanrijding de schade is verhoogd door het vuurwerk wat in de auto lag.
- MotoRon
- Roepnaam: Ron
- Geslacht:
- Leeftijd: 67
In het vuurwerkbesluit is geregeld, dat je consumentenvuurwerk buiten de verkoopdagen of buiten de periode dat je het mag afsteken, tot maximaal 10 kilo voorhanden mag hebben op plaatsen, die niet voor het publiek toegankelijk zijn. Dat wil zeggen in huis, in een opslag en dergelijke, maar niet (in je auto) op straat.
Het is dus gewoon verboden.
Het is dus gewoon verboden.
- Michael
- Geslacht:
- Leeftijd: 50
Re: vuurwerk
Dus zo snel mogelijk uit je auto halen en in huis leggen.Anonymous schreef:Op het moment ligt het nog in de auto, het moet nog in huis gelegd worden.
Dan is er geen probleem!