kosten vant flitsen
Moderator: Moderatorteam
-
klyke TS
- Infopolitie Gast
kosten vant flitsen
Ben vanavond geflitst tegen 80 waar ik 70 mocht rijden hoeveel gaat me dit kosten?
- The Scorpion
- Roepnaam: Sire
- Leeftijd: 45
-
Onyx TS
- Infopolitie Gast
- The Scorpion
Nee er zat iemand (volgens mij in een Saab) de hele tijd te etteren met kleven, snel rechts er voorbij terwijl ik ook gewoon naar rechts wilde enz. Toen de man mij eindelijk voorbij kon , hij vond het waarschijnlijk raar dat ik ineens af ging remmen, leek het alsof het onweerde
zou te toevallig zijn, maar was wel grappig.
en een lasergun heb ik nog nooit in mn handen gehad, zonde van de tijd.
zou te toevallig zijn, maar was wel grappig.
en een lasergun heb ik nog nooit in mn handen gehad, zonde van de tijd.
Wie rent, bekent!
Een lasergun is niet meer en niet minder dan een stuk gereedschap. Soms ben ik heel blij dat ik hem wel even in handen had.The Scorpion schreef:en een lasergun heb ik nog nooit in mn handen gehad, zonde van de tijd.
Als er weer zo'n stuk verdriet met een snelheid van boven de 100 door de bebouwde kom jaagt is het heel prettig en ook nog eens een heel goede tijdsbesteding om dat ding in je hand te hebben.
Het zijn toevalstreffers, maar zolang die er nog zijn vind ik je opmerking niet getuigen van veel inzicht.
- The Scorpion
- The Scorpion
En omdat het niks voor mij is om dat soort dingen op te pakken en ik veel beter in staat ben de andere genoemde feiten aan te pakken is het zonde van de tijd. Ok stond er misschien niet handig, maar ik bedoelde niet dat het uberhaupt zonde is van de tijd. Bedoelde alleen zonde van mijn tijd.
Je moet doen waar je goed in ben. In mijn geval is dat dus niet de hoek van verkeer, gelukkig kunnen andere mensen dat weer wel.
Zijn we weer vriendjes
Je moet doen waar je goed in ben. In mijn geval is dat dus niet de hoek van verkeer, gelukkig kunnen andere mensen dat weer wel.
Zijn we weer vriendjes
Wie rent, bekent!