helaas kan ik niet onder mijn eigen naam reageren omdat ik nog niet geacepteerd ben dus probeer ik het op deze manier .. als jullie het niet erg vinden ....
helaas heb ik diverse berichten gelezen dat sommige personen hier zeer fanatiek op reeds zo genoemde "Autofreaks" reageren
ik hoop dat ik op deze manier weizer kan worden van de gedachten er achter ....
ik ben ook een van die "AUTOFREAKS" alleen ik probeer zo veel mogelijk me aan de regels te houden die voorgescheven worden ...
Ik ben nu geruime tijd bezig om diverse regels bij elkaar te krijgen alleen dit is niet makkelijk ....
als eerste wil ik vragen wat bepaalde personen tegen de "tuners" hebben ?
wij zijn mensen net als U en anderen alleen wij hebben een andere hobbie, misschien loopt de hobby soms iets uit de hand maar dat neemt niet weg dat er zeer onduidelijke regels zijn .... toch
ik snap best dat "jullie" wets dieners soms behoorlijk geiriteerd raken van de tuners maar misschien komt dat door de onduidelijkheid daarin
jullie mogen best weten dat ik bijna alle instanties om hulp heb gevraagd over de regelgevingen mbt het tunen van auto's alleen GEEN enkele intantie help hierin ik heb al met de KLPD, RDW, VROM, MINISTERIE, ETC geprobeerd en ieder van hen stuurd je weer door
wat willen we dan .... Veel mensen zijn bereid om alles conform de regels te doen alleen moeten ze wel bekend zijn ...
komend op de tweede vraag
is het mogelijk om op deze site de bekende punten onder tuning regelement te stopen ?
dit verkomt voor jullie heel veel ergenissen en wij hoeven niet telkens de zelfde vragen te stellen ...
hierdoor kunnen we elkaar missien helpen ....
verder wil ik nog een ding kwijt
jullie zullen we denken houd hij eindelijk op
ik ben het er mee eens dat er zeker rotte appels tussen de tuning scene zitten alleen daar kunnen niet alle tuners op aangekeken worden
pak mensen die zich niet aan de regels houden en niet mensen die een iets opvallendere auto rijden ... een ferrari word ook niet telkens aan gehouden toch ? (niet lullig bedoeld) als het zo doorgaat is het binnenkort helemaal gebeurt met de tuners terwijl shows in nederland zeer hoge opkomsten hebben van liefhebbers
kan er niet gewoon duidelijkheid komen ?
help ons begrijpen plaats de bekende regels onder een topic of onder schatkist
ik hoop dat het een en ander duidelijkheid geeft
indien jullie nog vragen hebben vraag ze gerust probeer ik zo ook te beandwoorden ... indien mogelijk
BVD
Leroy