Hallo allemaal,
Om een heel lang verhaal heel kort te maken heb ik de volgende vraag.
Deze week kwamen wij er achter dat er iemand ( een oude huurder van ons huis ) een auto heeft gekocht en daarbij ons adres als zijn adres heeft opgegeven.
Van deze man krijgen wij nog heel veel geld en hij heeft een tijdje in Belgie gewoond waar wij hem hebben opgespoord. Na een aantal bezoekjes van onze kant is hij afgelopen zaterdag met de noordezon vertrokken. Wij wisten alleen het kenteken van zijn auto en hebben dat via via opgevraagd. Zo kwamen wij erachter dat hij ons adres had opgegeven. Ook bij de KvK heeft hij na de verhuizing dit adres als bedrijfs adres opgegeven. Wat kunnen wij hiermee doen ???
En hoe kunnen wij hem nu nog opsporen.
Inmiddels is er een advocaat bezig met een failissement aanvraag omdat deze man overal schulden achterlaat. Maar ook hij weet niet waar nu te gaan zoeken.
Groetjes Loes
vals adres
Moderator: Moderatorteam
- MotoRon
- Roepnaam: Ron
- Geslacht:
- Leeftijd: 67
Het enige dat jou kan overkomen is dat er in jouw brievenbus post komt, die voor hem bestemd is. Een simpel "Geadresseerde onbekend, retour afzender" lost dat vanzelf op.
Volgens mij is het zeer lastig om aan een nieuw adres te komen. Misschien dat de advocaat nog mogelijkheden ziet op het civiele vlak
Volgens mij is het zeer lastig om aan een nieuw adres te komen. Misschien dat de advocaat nog mogelijkheden ziet op het civiele vlak
Laatst gewijzigd door MotoRon op 18 okt 2005, 22:16, 2 keer totaal gewijzigd.
-
sweety TS
- Infopolitie Gast
- MotoRon
- Roepnaam: Ron
- Geslacht:
- Leeftijd: 67
Uiteraard is dat een hele goede reden, maar volgens mij mag een gemeente, als er al een nieuw adres bekend is, dat niet zomaar vrijgevensweety schreef:Ik wil heel graag zijn nieuwe adres omdat ik nog 6000 euro van hem krijg. En dat vind ik zelf wel een goede rede.
En het is inderdaad wel wijs om eens na te gaan vragen bedankt voor de tip.
Loes
- rai
- Geslacht:
Bedoelde meer dat ze moet gaan vragen of die persoon formeel nog ingeschreven staat op het adres waar ze zelf woonachtig is.
Gemeente zal inderdaad geen nieuw adres, als ze dat hebben, doorgeven.
Maar gezien het feit dat hij er wel gewoond heeft, is het mogelijk dat hij nog wel ingeschreven staat in het GBA als zijnde bewoner op het adres van Sweety, en dat kan ze wel navragen.
sweety schreef:Deze week kwamen wij er achter dat er iemand ( een oude huurder van ons huis ) een auto heeft gekocht en daarbij ons adres als zijn adres heeft opgegeven.
Gemeente zal inderdaad geen nieuw adres, als ze dat hebben, doorgeven.
Maar gezien het feit dat hij er wel gewoond heeft, is het mogelijk dat hij nog wel ingeschreven staat in het GBA als zijnde bewoner op het adres van Sweety, en dat kan ze wel navragen.