Parkeerbeleid Ijburg
Moderator: Moderatorteam
-
shorty TS
- Infopolitie Gast
Parkeerbeleid Ijburg
Voor mijn woning is een eenrichting weg met aan beide kanten een volledig doorgetrokken gele streep. Dit is gemarkeerd als voetpad.
Voor mijn woning is nog een stuk onverharde grond (niet wetende of het openbare grond of bij het perceel horende grond is). Op dit stuk onverharde grond staan auto's geparkeerd van bewonders woonende op dit perceel.
Nu hebben een aantal mensen mede ik een bekeuring gekregen voor fout parkeren ( of overschreiding van de doorgetrokken gele streep).
Mijn vraag is of men hier werkelijk niet mag parkeren, daar je bij onze laad en los opgang en de ingang van de parkeergarage ook een doorgetrokken gele streep is.
Kan iemand antwoord geven op de vraag of deze bekeuring gegrond zijn.
Groetjes shorty
Voor mijn woning is nog een stuk onverharde grond (niet wetende of het openbare grond of bij het perceel horende grond is). Op dit stuk onverharde grond staan auto's geparkeerd van bewonders woonende op dit perceel.
Nu hebben een aantal mensen mede ik een bekeuring gekregen voor fout parkeren ( of overschreiding van de doorgetrokken gele streep).
Mijn vraag is of men hier werkelijk niet mag parkeren, daar je bij onze laad en los opgang en de ingang van de parkeergarage ook een doorgetrokken gele streep is.
Groetjes shorty
- The Scorpion
- Roepnaam: Sire
- Leeftijd: 45
-
CrashDuck TS
- Infopolitie Gast
-
mwb TS
- Infopolitie Gast
Re: Parkeerbeleid Ijburg
Hier is zo een twee drie geen antwoord op te geven.shorty schreef:Voor mijn woning is een eenrichting weg met aan beide kanten een volledig doorgetrokken gele streep. Dit is gemarkeerd als voetpad.
Groetjes shorty
Wat voor feitcode staat er op de bon?
Verder is uw bericht onduidelijk voor iemand die met de situatie bekend is (zoals ik); wat betekent bijvoorbeeld de zin <i> Mijn vraag is of men hier werkelijk niet mag parkeren, daar je bij onze laad en los opgang en de ingang van de parkeergarage ook een doorgetrokken gele streep is.</i>
-
Mofkap TS
- Infopolitie Gast
-
PJ TS
- Infopolitie Gast
Een foto zegt meer dan 1000 woordenMofkap schreef:Een doorgetrokken streep die tussen rijstroken of paden ligt mag niet worden overschreden. Of het een dergelijke streep betreft dat kan ik uit het verhaal niet opmaken.
Ben het met mwb eens, een beetje meer duidelijkheid zou de vraag ten goede komen.
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
Ik zal proberen wat duidelijker te zijn.
Mijn auto stond op de onverharde grond.
Het is een eenrichting weg met aan beide zijden een doorgetrokken gele streep om te laten zien waar het voetpad is (geen stoeprand aanwezig)
Het complex is voorzien van een oprit met opening tot de binnentuin van het complex, ook is er een parkeergarage onder het pand dat door de bewonders te huren is maar niet toegankelijk is voor anderen en ook bij deze beide inritten is een doorgetrokken gele streep.
Wat er precies op de parkeerbon stond kan ik morgen vertellen, wat ik me kan herinneren was het voor foutparkeren.
Ik hoop dat ik nu iets duidelijker ben geweest zoniet zal ik morgen kijken of ik een foto van de situatie kan nemen en hem hier plaatsen
Shorty
Mijn auto stond op de onverharde grond.
Het is een eenrichting weg met aan beide zijden een doorgetrokken gele streep om te laten zien waar het voetpad is (geen stoeprand aanwezig)
Het complex is voorzien van een oprit met opening tot de binnentuin van het complex, ook is er een parkeergarage onder het pand dat door de bewonders te huren is maar niet toegankelijk is voor anderen en ook bij deze beide inritten is een doorgetrokken gele streep.
Wat er precies op de parkeerbon stond kan ik morgen vertellen, wat ik me kan herinneren was het voor foutparkeren.
Ik hoop dat ik nu iets duidelijker ben geweest zoniet zal ik morgen kijken of ik een foto van de situatie kan nemen en hem hier plaatsen
Shorty
-
andre TS
- Infopolitie Gast
- The Scorpion
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
- The Scorpion
- zijlvaart67
- Geslacht:
- Leeftijd: 59
R 584: als bestuurder een voertuig parkeren in strijd met (zone) bord E1, (parkeerverbod(szone)) €45,-
Eea is gebaseerd op een parkeerverbod wat geldig is op de plaats waar u heeft geparkeerd. Dit kan een bord aan het begin van de straat zijn, maar ook een bord wat een paar straten terug geplaatst is en geldig is voor het hele gebied, het zogenaamde 'zonebord'. 'Ergens' moet u dus een 'dergelijk' parkeerverbod zijn tegengekomen... (of in de straat zelf het bord wat Scorpion aangeeft...
Eea is gebaseerd op een parkeerverbod wat geldig is op de plaats waar u heeft geparkeerd. Dit kan een bord aan het begin van de straat zijn, maar ook een bord wat een paar straten terug geplaatst is en geldig is voor het hele gebied, het zogenaamde 'zonebord'. 'Ergens' moet u dus een 'dergelijk' parkeerverbod zijn tegengekomen... (of in de straat zelf het bord wat Scorpion aangeeft...
Je hebt niet voldoende rechten om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
'Dingen simpel houden is heel moeilijk, dingen moeilijk maken is daarentegen heel simpel..'