Belediging ambtenaar
Moderator: Moderatorteam
-
kabouters van Uithuizen TS
- Infopolitie Gast
Belediging ambtenaar
Mag je tegen een politieagent zeggen:"Ik VIND je een l u l."
Ik VIND je een l u l is een mening en dus geen belediging. Bijv. "Je bent een l u l" is een belediging van ambtenaar in functie. Wie weet hier antwoord op?
Ik VIND je een l u l is een mening en dus geen belediging. Bijv. "Je bent een l u l" is een belediging van ambtenaar in functie. Wie weet hier antwoord op?
Re: Belediging ambtenaar
Op he tmoment dat ik me beledigt zou voelen maakt het niets uit wat je vindt, denkt, zegt of doet, je gaat gewoon mee wegens belediging. Dit heeft namelijk niets met vrijheid van meningsuiting te maken, maar zoals leo zei gewoon platweg met belediging.....kabouters van Uithuizen schreef:Mag je tegen een politieagent zeggen:"Ik VIND je een l u l."
Maar ik zou zeggen, probeer het eens uit....
- rich
- Geslacht:
- Leeftijd: 51
Inderdaad, als je een keer wat tijd over hebt en ook nog wat geld dan kan je het misschien een keer proberen.Maar ik zou zeggen, probeer het eens uit
Vrijheid van meningsuiting wil niet zeggen dat je een ander mag beledigen.
met een vriendelijke groet, Rich
rich@infopolitie.nl
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.
rich@infopolitie.nl
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.
-
sylvia TS
- Infopolitie Gast
-
PJ TS
- Infopolitie Gast
Mochten wij de zin met ik vind accepteren dan is het hek van de dam. Wij worden dan te pas en te onpas benaderd met ik vind
Als dit gebeurd ten overstaan van andere mensen dan is het gewoon aanhouden. Ook bij het woord mierenneuker aanhouden en voorgeleiden.
Laat ze het dan maar wederom voor rechtbank uitzoeken.

Als dit gebeurd ten overstaan van andere mensen dan is het gewoon aanhouden. Ook bij het woord mierenneuker aanhouden en voorgeleiden.
Laat ze het dan maar wederom voor rechtbank uitzoeken.
-
sylvia TS
- Infopolitie Gast
-
sylvia TS
- Infopolitie Gast
-
PJ TS
- Infopolitie Gast
Beetje nieuwsgierig welke regio ????sylvia schreef:Nou, sommige agenten zijn dan wel milt.....Maar niet degene die hier rondlopenthijeleo schreef:Wat heeft leeftijd te maken met belediging? Helemaal niets, dus ja, ook die kan op de bon voor belediging.![]()
En ik weet ook niet alles, vandaar dat ik het even vraag. vragen staan vrij toch?
Wij zijn ook niet mild in dat soort dingen.
-
sylvia TS
- Infopolitie Gast
Nou ja, Gelderland midden. Het hangt er denk ook vanaf wat je zegt, en of dat die agent dan ook in een goede bui is of niet.
Ik heb nog nooit een agent uitgescholden (athans niet zodat hij het kon horen......
) Maar ik ben wel een keer tegen een agent aangereden met de fiets......(hoe vind je dat dan?
) Of het was zo'n stadswacht, volgens mij wel. Maar die man was dan wel weer heel aardig. Echt zo van " Niet meer fietsen in het dorp he? " "Nee hoor, zal ik niet meer doen......
" Maar hij werkt hier volgens mij niet meer........Nu zijn hier bijna alleen nog maar van die chagerijnige agenten............Jammer......(maar goed ik dwaal af....)
Ik heb nog nooit een agent uitgescholden (athans niet zodat hij het kon horen......
-
PJ TS
- Infopolitie Gast
- donmarcello
- Roepnaam: marcel
- Geslacht:
- Leeftijd: 68
Re: Belediging ambtenaar
Snap het niet hoor want je kan en mag dit tegen elke agent zeggen ,ik weet alleen niet wat het kost maar je mag het zeggenkabouters van Uithuizen schreef:Mag je tegen een politieagent zeggen:"Ik VIND je een l u l."
Mag ik u tegen u zeggen ...ik heb moeite met de L