Ik wilde graag weten of er nog burgerpersoneel, bij de klpd wordt aangenomen.
Zo ja welke functie's.
Ik zie wel eens een controlerkamer in beeld komen op TV, en ik vraag mij dan af of het personeel wat daar zit nu perse een politie-opleiding moet volgen. Hoe zit dat?
Of hoort zo'n controlekamer niet direct bij de KLPD, is dat soms uitbesteed.
Waar ik dit allemaal voor vraag? Interesse in het werk op zo'n controlekamer.
Mijn eigen werkzaamheden, procesvoerder/operator in ploegendienst, houdt op te bestaan. Dat wordt dagdienst. ( 4 jarenplan)
Ik ben niet anders gewend dan op andere tijden te werken en dat bevalt me. Dus toen ik zo'n controlekamer in beeld kreeg,...ja...
Zijn daar mogelijkheden.
Leeftijd 42.
Controlekamer/ burgerpersoneel
Moderator: Moderatorteam
-
Walter TS
- Infopolitie Gast
http://www.politie-werving.nl/
ga naar klpd
staat eea uitgelegd.
bedoel je met controlekamer de meldkamer?
ga naar klpd
staat eea uitgelegd.
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
Walter schreef:http://www.politie-werving.nl/
ga naar klpd
staat eea uitgelegd.
Ja, als dat de benaming is die jullie gebruiken.
bedankt...ik ga ff kijken.
- zijlvaart67
- Geslacht:
- Leeftijd: 59
Het personeel op onze meldkamer is inderdaad een mix van 'burgerpersoneel' en opsporingsambtenaren. Ik neem trouwens aan dat dit bij iedere meldkamer het geval is. En de opsporingsambtenaren nemen wel af in aantal... Anderen kunnen je daar waarschijnlijk veel meer over vertellen...
Overigens vraag ik me wel af waarom je specifiek in de meldkamer van het klpd geinteresseerd bent. Er zijn verschillen met regiomeldkamers maar dat is zowel in positieve als in negatieve zin...
Overigens vraag ik me wel af waarom je specifiek in de meldkamer van het klpd geinteresseerd bent. Er zijn verschillen met regiomeldkamers maar dat is zowel in positieve als in negatieve zin...
Laatst gewijzigd door zijlvaart67 op 12 jul 2005, 11:01, 1 keer totaal gewijzigd.
'Dingen simpel houden is heel moeilijk, dingen moeilijk maken is daarentegen heel simpel..'
-
Walter TS
- Infopolitie Gast