We komen er net een uurtje geleden achter dat de scooter van mijn dochter gejat is Toen ze om half een thuis kwam stond hij er nog...toevallig stond mijn snorfietsje ernaast en twee andere scooters twee huizen verder. Die drie staan er nog, alleen de gilera van mijn dochter is weg.
De buurman is vannacht om vier uur thuisgekomen, maar kan zich niet herinneren dat hij om de scooter heen moest lopen. Dus hij zal tussen half een en vier uur weggehaald zijn.
Is er (na aangifte natuurlijk) een klein kansje dat die teruggevonden wordt? Er zit dataregistratie (oid) op en ingeslagen nummers
scooter gejat
Moderator: Moderatorteam
-
Guido TS
- Infopolitie Gast
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
- ThunderSTreak
- Geslacht:
- Leeftijd: 67
Tja, die was misschien de mooiste en de duurste. Ook boefjes hebben verstand van zaken.yvonneke schreef:ik woon dus in helmond/brouwhuis
Maar ze is al onderweg met haar vader om aangifte te doen
Is echt opvallend, stonden totaal vier scooters/snorfietsen daar aan de straat. En de grootste nemen ze mee.
Met vriendelijke groet,
ThunderSTreak
drive safe4safety
ThunderSTreak
drive safe4safety
-
Onyx TS
- Infopolitie Gast
Altijd aangifte doen.
Garanties dat ie wordt teruggevonden zijn er natuurlijk niet maar het gebeurd toch wel regelmatig hoor.
Mocht het een speciaal, herkenbaar model zijn => hou de diverse internet verkoopsites (marktplaats.nl, speurders.nl, etc) eens in de gaten.
Vaak worden de scooters ook gestript en in onderdelen verkocht.
Garanties dat ie wordt teruggevonden zijn er natuurlijk niet maar het gebeurd toch wel regelmatig hoor.
Mocht het een speciaal, herkenbaar model zijn => hou de diverse internet verkoopsites (marktplaats.nl, speurders.nl, etc) eens in de gaten.
-
Thijs TS
- Infopolitie Gast
Zeker een kijkje nemen, de politie houd dit zelf namelijk niet in de gaten. Tijdens mijn stage hebben we ook een bromfiets in beslag genomen die van diefstal afkomstig was en aangeboden op internet.Onyx schreef: Mocht het een speciaal, herkenbaar model zijn => hou de diverse internet verkoopsites (marktplaats.nl, speurders.nl, etc) eens in de gaten.
Succes