scooter gejat

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
vonneke TS
Infopolitie Gast

scooter gejat

Ongelezen bericht door vonneke »

We komen er net een uurtje geleden achter dat de scooter van mijn dochter gejat is Toen ze om half een thuis kwam stond hij er nog...toevallig stond mijn snorfietsje ernaast en twee andere scooters twee huizen verder. Die drie staan er nog, alleen de gilera van mijn dochter is weg.

De buurman is vannacht om vier uur thuisgekomen, maar kan zich niet herinneren dat hij om de scooter heen moest lopen. Dus hij zal tussen half een en vier uur weggehaald zijn.

Is er (na aangifte natuurlijk) een klein kansje dat die teruggevonden wordt? Er zit dataregistratie (oid) op en ingeslagen nummers
Guido TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Guido »

altijd aangifte doen, ik weet niet waar u woont maar de oplossingspercentages verschillen per regio.

vervelend dat dit gebeurd is.
zo snel mogelijk aangifte doen, des te groter is de kans dat hij teruggevonden word.
Gast TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Gast »

ik woon dus in helmond/brouwhuis
Maar ze is al onderweg met haar vader om aangifte te doen

Is echt opvallend, stonden totaal vier scooters/snorfietsen daar aan de straat. En de grootste nemen ze mee.
ThunderSTreak
Moderator
Luitenant-kolonel
Adviseur Veiligheid
Vademecum
Geslacht:
Leeftijd: 67

Ongelezen bericht door ThunderSTreak »

yvonneke schreef:ik woon dus in helmond/brouwhuis
Maar ze is al onderweg met haar vader om aangifte te doen

Is echt opvallend, stonden totaal vier scooters/snorfietsen daar aan de straat. En de grootste nemen ze mee.
Tja, die was misschien de mooiste en de duurste. Ook boefjes hebben verstand van zaken.
Met vriendelijke groet,

ThunderSTreak
Afbeeldingdrive safe4safetyAfbeelding
mashi
OnTroerend goed
Geslacht:

Ongelezen bericht door mashi »

Het framenummer en het zogeheten tagnummer worden landelijk als gestolen gesignaleerd, dus zorg bij de aangifte dat je de betreffende nummers bij je hebt.

Landelijk worden gelukkig steeds meer bromfietsacties gehouden, dus ie weet.

Succes mashi.
Julio
OnTroerend goed
Agent
Surveillant
Roepnaam: Julio
Geslacht:
Leeftijd: 38

Ongelezen bericht door Julio »

En volgens mij worden bij de meeste bromfiets controle, het framenummer en de rest gecheckt...
Weet dit niet 100% zeker, of dat overal zo is...
Onyx TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Onyx »

Altijd aangifte doen.
Garanties dat ie wordt teruggevonden zijn er natuurlijk niet maar het gebeurd toch wel regelmatig hoor.
Mocht het een speciaal, herkenbaar model zijn => hou de diverse internet verkoopsites (marktplaats.nl, speurders.nl, etc) eens in de gaten.
Vaak worden de scooters ook gestript en in onderdelen verkocht. :?
Thijs TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Thijs »

Onyx schreef: Mocht het een speciaal, herkenbaar model zijn => hou de diverse internet verkoopsites (marktplaats.nl, speurders.nl, etc) eens in de gaten.
Vaak worden de scooters ook gestript en in onderdelen verkocht. :?
Zeker een kijkje nemen, de politie houd dit zelf namelijk niet in de gaten. Tijdens mijn stage hebben we ook een bromfiets in beslag genomen die van diefstal afkomstig was en aangeboden op internet.

Succes
Gesloten