zover ik heb kunnen lezen is blinderen van auto ruiten niet toegestaan
nu heeft een vriend van mij een nieuwe auto geïmporteerd uit de usa de ruiten van deze auto zijn allemaal zwart hij is door de rdw goedgekeurd
mag dat nu dan wel zo ja waarom die auto wel en een andere niet ook hier in nederland worden auto's verkocht met geblindeerde ramen
ik vind het dus een beetje raar dat ik mijn goedkope auto niet mag blinderen maar is een een bmw mercedes of een import auto koop mag het wel een beetje krom vinden jullie niet
import auto met geblindeerde ramen
Moderator: Moderatorteam
-
Guido TS
- Infopolitie Gast
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
-
Guido TS
- Infopolitie Gast
- SWAT
- Geslacht:
- Leeftijd: 65
Re: import auto met geblindeerde ramen
Deze betreffende auto voldoet dus volgens de RDW aan de eisen om op de weg te mogen rijden. Kennelijk blijft de blindering van de betreffende ruiten binnen de wettelijke marges anders had goedkeuring niet plaats kunnen vinden. Er zal op deze ramen ook geen folie zijn geplakt o.i.d.Anonymous schreef:zover ik heb kunnen lezen is blinderen van auto ruiten niet toegestaan
nu heeft een vriend van mij een nieuwe auto geïmporteerd uit de usa de ruiten van deze auto zijn allemaal zwart hij is door de rdw goedgekeurd
mag dat nu dan wel zo ja waarom die auto wel en een andere niet ook hier in nederland worden auto's verkocht met geblindeerde ramen
ik vind het dus een beetje raar dat ik mijn goedkope auto niet mag blinderen maar is een een bmw mercedes of een import auto koop mag het wel een beetje krom vinden jullie niet
De goedkeuring geldt ook alleen maar voor die specifieke auto. Andere autobezitters kunnen daar geen rechten aan onttrekken.
-
Gast TS
- Infopolitie Gast