vrijen?

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
NV TS
Infopolitie Gast

vrijen?

Ongelezen bericht door NV »

goeieavond,
er zijn toch dingen bij me gedaan tegen mijn wil,anders zou ik me er nu niet zo rot onder voelen,en steeds bang zijn en verdrietig zijn.
kan iemand mij helpen?
groetjes NV
Julio
OnTroerend goed
Agent
Surveillant
Roepnaam: Julio
Geslacht:
Leeftijd: 38

Ongelezen bericht door Julio »

U zou eventueel contact op kunnen nemen met slachtofferhulp: 0900-0101 of http://www.slachtofferhulp.nl

Maar met deze info kunnen we niet zo veel...
N.V TS
Infopolitie Gast

vrijen?

Ongelezen bericht door N.V »

hoi Julio,
ik weet ook niet of het slim is dat ik hier mij hele verhaal ga typen,want misschien krijg ik dan meer problemen?
groetjes NV
Walter TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Walter »

@NV
heb mijn twijfels of dit oprecht is of een geintje, maar laat ik van het eerste uitgaan en dan excuses voor het tweede.

indien dit idd waar is zou ik me niet op dit forum gaan bewegen. je moet gewoon naar de politie gaan of via een vertrouwensarts ofzo. of een leraar, bedrijfsmaatschappelijk werker etc etc.

eb als je je registreert op dit forum vind je soortgelijke postings waarin alle antwoorden al staan.
thijeleo
In Memoriam
Agent
Roepnaam: Leo

Ongelezen bericht door thijeleo »

De volledige naam van topicstarter gewijzigd in NV ivm privacy.
mashi
OnTroerend goed
Geslacht:

Ongelezen bericht door mashi »

Walter schreef:@NV
heb mijn twijfels of dit oprecht is of een geintje, maar laat ik van het eerste uitgaan en dan excuses voor het tweede.

indien dit inderdaad waar is zou ik me niet op dit forum gaan bewegen. je moet gewoon naar de politie gaan of via een vertrouwensarts ofzo. of een leraar, bedrijfsmaatschappelijk werker etc etc.

eb als je je registreert op dit forum vind je soortgelijke postings waarin alle antwoorden al staan.
Enige en juiste antwoord, nu maar een slotje om meer "ellende" te voorkomen?

mashi
Gesloten