Kleding achter hetstuur
Moderator: Moderatorteam
-
Eugénie Sick TS
- Infopolitie Gast
Kleding achter hetstuur
Ik had een meningsverschil met mijn man over het rijden met onbloot bovenlijf, zowel in de auto als op bromer, fiets etc.
Volgens mij mag dit niet, maar hij denkt van wel.
Nu willen we het weten!!
Kan iemand ons antwoord geven??
Bedankt!
Volgens mij mag dit niet, maar hij denkt van wel.
Nu willen we het weten!!
Kan iemand ons antwoord geven??
Bedankt!
- zijlvaart67
- Geslacht:
- Leeftijd: 59
-
Rob TS
- Infopolitie Gast
-
Eugénie TS
- Infopolitie Gast
-
Walter TS
- Infopolitie Gast
-
lady TS
- Infopolitie Gast
Het hoeft echt niet onsmakelijk te zijn hoor, ik verdraai regelmatig mijn nek als ik een motorrijder voorbij zie komen...gvdbor schreef:het is niet verboden om met ontkleed bovenlijf achter het stuur te zitten.
Dat het onsmakelijk is, is een totaal andere discussie uiteraard, wettelijk gezien is er geen beletsel.
Of het verstandig is onbeschermd op een motor te kruipen
- donmarcello
- Roepnaam: marcel
- Geslacht:
- Leeftijd: 68
- ThunderSTreak
- Geslacht:
- Leeftijd: 67
De pijn bij schaafwonden is nog het minst erge. Het waren immers 'macho's' en helden, want zij dorsten zonder beschermende kleding te rijden.lady schreef:
Of het verstandig is onbeschermd op een motor te kruipen....schaafwonden zijn zoooooo pijnlijk...
De bacteriële infecties t.g.v. de beschadiging van het grootste orgaan van het menselijk lichaam (de huid) daarentegen wel. En vaak leidt dat juist tot extra complicaties bij alle andere verwondingen die een motorrijder kan oplopen.
Met vriendelijke groet,
ThunderSTreak
drive safe4safety
ThunderSTreak
drive safe4safety
-
lady TS
- Infopolitie Gast
Pijnlijke spuiten voor het straatvuil, vochtverlies..het is hetzelfde principe als bij een brandwond...Ik weet er alles van....ThunderSTreak schreef:De pijn bij schaafwonden is nog het minst erge. Het waren immers 'macho's' en helden, want zij dorsten zonder beschermende kleding te rijden.lady schreef:
Of het verstandig is onbeschermd op een motor te kruipen....schaafwonden zijn zoooooo pijnlijk...
![]()
De bacteriële infecties t.g.v. de beschadiging van het grootste orgaan van het menselijk lichaam (de huid) daarentegen wel. En vaak leidt dat juist tot extra complicaties bij alle andere verwondingen die een motorrijder kan oplopen.
-
lady TS
- Infopolitie Gast
donmarcello schreef:Niet verstandig om met blote armpjes te rijden hoor lady,ik heb heel erg rooie armpjes nu![]()
![]()
en verder mag van mij iedereen met bloot bovenlijf achter het stuur hoor
Ik vind dat men het wel in de wet moeten zetten dat je alleen met een ontblloot "wasbordje cq sixpack" mag motorrijden..
Ik moet vannacht werken, heb alcoholcontrole...het blijft lang zwoel...Ik ben soms toch wel blij met mijn baan...
Maar nu even serieus..Ik vind dat men beschermende kleding op een motor verplicht moeten stellen, immers draag je ook een helm...maar dat zal wel weer een moeilijk verhaal worden voor degene die zo'n wet in elkaar moet sleutelen..