vreemdelingenpolitie?

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
marloes86 TS
Infopolitie Gast

vreemdelingenpolitie?

Ongelezen bericht door marloes86 »

Ik zit op kamers in eindhoven en daar woont ook een meisje wat nu 3 jaar in Nederland woont. Ze is nog minderjarig(nog net) en haar broer en zus wonen ook in Nederland. Ze woont sinds een paar maanden in eindhoven, daarvoor had ze ergens anders met haar zus gewoont. Ook heeft ze een voogd. Die is al een paar keer langsgeweest.

Vorige week dinsdag stond opeens de vreemdelingenpolitie op de stoep. Ze hebben zich netjes gelegitimeerd en zijn zowat haar kamer binnengestormd. Ze hebben haar niet meegenomen, maar ze is daarna zelf weggegaan. Ze is nu al een week niet op haar kamer geweest en haar zus en een vriend van haar zijn wel een keer een tas met spullen op komen halen.

Wat kan er aan de hand zijn?
we maken ons best zorgen..

Intussen word er dagelijks gebeld door een jongen, maar die vraagt alleen of ze thuis is.

Groetjes Marlous
mashi
OnTroerend goed
Geslacht:

Ongelezen bericht door mashi »

bang voor uitzetting en ondergedoken?

mashi
Thijs TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Thijs »

Misschien kun je het doorgeven aan vluchtelingwerk bij jou in de buurt. Misschien weten ze daar meer en kunnen ze er iets mee...
Kaat TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Kaat »

Het kan best zijn dat ze ergens ondergedoken zit bij één van haar vrienden, of haar zus..ik denk dat je hier niet zo veel mee kan.

Ongetwijfeld is er een tip binnen gekomen wat haar bang heeft gemaakt voor uitzetting, en probeert ze daar aan te ontkomen...

Ik denk dat het gewoon even afwachten is, en mischien hoor je er wel helemaal niets meer van.
zijlvaart67
Moderator
Agent
Brigadier
Geslacht:
Leeftijd: 59

Ongelezen bericht door zijlvaart67 »

En als je van Kaat hoort waar ze zit, dan is het fout! :wink:

'Dingen simpel houden is heel moeilijk, dingen moeilijk maken is daarentegen heel simpel..'

T-nus TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door T-nus »

Best wel fout ja!! :wink:
Gesloten