nachtmerries
Moderator: Moderatorteam
-
casper TS
- Infopolitie Gast
nachtmerries
Sorry, maar ik vindt mijn vraag niet onduidelijk, en het is ook geen korte shock!! Ik heb een vervelende ervaring gehad met de politie wat ik niet makkelijk zal vergeten!! Anywayz.ik dacht hier MOET ik even weer op reageren, vooral de opmerking van KORTE SHOCK. Het is allemaal niet vervelend bedoeld, maar ik dacht even makkelijk +snel een antwoord te kunnen krygen zonder dat iemand vragen stelt.Het maakt toch ook niet zoveel uit waardoor je een trauma hebt opgelopen door deze mensen, want als je ze ziet dan schrik je en denk je weer terug aan die dag, groetjes van een vriendelijke spookje CASPER.
Als je om 9.44 uur schrijft dat je een shock hebt opgelopen en om 10:20 uur schrijft
Overigens, als je zo'n vraag stelt op een politieforum kun je mijn inziens toch ook wel een beetje verwachten van tevoren dat er een wedervraag zal komen ???
Erg vaag dus...
was het dus in mijn ogen een korte shock. En nee, da's niet lullig bedoeld, maar ik vraag me dan wel af wat de reden is dat een vraag waar je om 9:44 uur een antwoord op wil hebben om 10:20 uur dus ineens niet belangrijk meer is.Laat maar zitten!
Overigens, als je zo'n vraag stelt op een politieforum kun je mijn inziens toch ook wel een beetje verwachten van tevoren dat er een wedervraag zal komen ???
Erg vaag dus...
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
Naar de betreffende korpschef? Dat heb ik al eerder gehoord en zeg nee dank u. Ik heb een soort van slachtofferhulp,dus komt het op den duur wel goed denk ik.gr.CasperJulio schreef:Ik zei het zostraks, neem contact op met slachtofferhulp.
Of ga naar de betreffende korpschef...
Maar als we niet weten waardoor je een trauma hebt opgelopen kunnen we je ook niet verder helpen.
Heb je een ongeval gehad??
Is er ingebroken??
Heeft de politie je 'onbeschoft' behandeld??
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
Ik loop hier al een paar maanden mee.Je vraagt het aan verschillende mensen, je krijgt verschillende reacties.Nu kom ik op het internet deze pagina tegen en denk het is weer het proberen waard.Als ik dan weer hetzelfde antwoord krijg zeg ik: laat maar zitten.En over vaag gesproken, sorry maar ik ben een vaag persoon.En inderdaad, ik was vergeten dat dit een politieforum is.groetjes,Casper..::Frans::.. schreef:Als je om 9.44 uur schrijft dat je een shock hebt opgelopen en om 10:20 uur schrijftwas het dus in mijn ogen een korte shock. En nee, da's niet lullig bedoeld, maar ik vraag me dan wel af wat de reden is dat een vraag waar je om 9:44 uur een antwoord op wil hebben om 10:20 uur dus ineens niet belangrijk meer is.Laat maar zitten!
Erg vaag dus...
-
Walter TS
- Infopolitie Gast
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
-
Walter TS
- Infopolitie Gast
zonder duidelijkheid idd geen hulp.Anonymous schreef:Helemaal niets, zoals ik al zei: het was het proberen waard.Bedankt voor je reacties.Of het nou anoniem is of niet, voor de een is het makkelijker dan voor de ander, en dus laat ik het hierbij rusten.Toch bedankt. Casper
hoe graag ik ook een advies of tip zou willen geven en met mij velen denk ik.
- rich
- Geslacht:
- Leeftijd: 51
Daar sluit ik me bij aan. Een ieder is bereid de helpende hand te bieden maar hier kunnen we niets mee.
Je kan een mail versturen en daar zal een antwoord op volgen maar op basis van deze informatie kunnen we gewoon niets.
Als het dieper ligt dan denk ik ook niet dat het in het vermogen van de politie ligt om daarbij te helpen.
Je kan een mail versturen en daar zal een antwoord op volgen maar op basis van deze informatie kunnen we gewoon niets.
Als het dieper ligt dan denk ik ook niet dat het in het vermogen van de politie ligt om daarbij te helpen.
met een vriendelijke groet, Rich
rich@infopolitie.nl
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.
rich@infopolitie.nl
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.