Te koop op 2dehands.nl MAG DIT?

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
Gast TS
Infopolitie Gast

Te koop op 2dehands.nl MAG DIT?

Ongelezen bericht door Gast »

hallo mensen,

ik vond iets op 2dehands.nl wat ik eigenlijk afvroeg of dit wil toegestaan is, het gaat om deze advertentie:

http://www.2dehands.nl/listuser/620139/8486856.html

hier word een lijk van een 40 jarige man aangeboden, moet hier werk van worden gemaakt of iets dergelijks?

Groeten Leendert
Walter TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Walter »

en jij denkt dat dit serieus is?

Lees de adv maar eens heel goed..rammelt.
TE KOOP
Te koop Een lichaam van Een nederlands man van 40 jaar met de hart 100% goed,en ogen en nieren,de lichaam kan voor de mediche onderzoeken gebruiken of omte nemen voor al ziekenhuis in nederland of in buitenland,wij verkopen dit persoon door de FIOD RECHTBANK AMSTERDAM onder de... msensen verkopen in nerderland.wij moeten hem snel weg voor 19-05-2005
a. teveel spelfouten
b. FIOD
c. 19 mei is al geweest

grijnzzzzz
Gast TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Walter schreef:en jij denkt dat dit serieus is?

Lees de adv maar eens heel goed..rammelt.
TE KOOP
Te koop Een lichaam van Een nederlands man van 40 jaar met de hart 100% goed,en ogen en nieren,de lichaam kan voor de mediche onderzoeken gebruiken of omte nemen voor al ziekenhuis in nederland of in buitenland,wij verkopen dit persoon door de FIOD RECHTBANK AMSTERDAM onder de... msensen verkopen in nerderland.wij moeten hem snel weg voor 19-05-2005
a. teveel spelfouten
b. FIOD
c. 19 mei is al geweest

grijnzzzzz
zo kan je het ook opvatte , dalijk is er egt iemand die lijken verkoopt , wat dan?
Walter TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Walter »

is in dit land niet toegestaan en ook niet mogelijk lijkt me.....alhoewel er zijn creatievelingen genoeg.
DaV TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door DaV »

Er zijn altijd van die grapjassen die zulke berichten genereren.
En zoals Walter al zegt is het zeer onwaarschijnlijk dat dit werkelijk waar is.

Als de politie dat echt allemaal moest gaan uitzoeken waren ze niet meer veel op de straat vrees ik.
Gesloten