Bekeuring geven signalen
Moderator: Moderatorteam
-
wilcob TS
- Infopolitie Gast
Bekeuring geven signalen
Hallo,
Ik ontvang een bekeuring (euro 65,00 !!!) met de volgende omschrijving:
"Signalen geven in andere gevallen of op andere wijze dan is toegestaan"
Het is nu 28 april en het zou gebeurt moeten zijn op 17 maart 2005.
Ik weet niet eens of ik gisteren mijn claxon of licht heb gebruikt, laat staan 6 weken geleden. Ik ben niet aangehouden. Er valt gewoon een acceptgiro van Centraal Justitieel Incasso Bureau in mijn bus.
Wat kan ik hiermee. Heeft iemand advies. Ik kan mij echt niets herinneren.
Ik ontvang een bekeuring (euro 65,00 !!!) met de volgende omschrijving:
"Signalen geven in andere gevallen of op andere wijze dan is toegestaan"
Het is nu 28 april en het zou gebeurt moeten zijn op 17 maart 2005.
Ik weet niet eens of ik gisteren mijn claxon of licht heb gebruikt, laat staan 6 weken geleden. Ik ben niet aangehouden. Er valt gewoon een acceptgiro van Centraal Justitieel Incasso Bureau in mijn bus.
Wat kan ik hiermee. Heeft iemand advies. Ik kan mij echt niets herinneren.
-
foreverblue TS
- Infopolitie Gast
- Bartikel
- Roepnaam: Bart
- Geslacht:
- Leeftijd: 57
Dag Wilcob,
Feitcode R 419. Op de aankonding van beschikking heeft de verbalisant moeten omschrijven wat voor signalen en op welke wijze deze werden gegeven.
Kijk even naar het aankondingsnummer. Dit betreft de dag, maand, jaar en tijdstip. Het resterende is het verbalisantennummer. Neem contact op met het politiebureau van die plaats en vraag naar de betreffende verbalisant.
Ben je het niet eens met de aankondiging dan kun je bezwaar maken. Achter op de aankondiging staat hoe. Anders adviseer ik altijd netjes en op tijd te betalen. Men stuurt geen aanmaningen maar direct verhogingen.
Groetjes Bartikel
Feitcode R 419. Op de aankonding van beschikking heeft de verbalisant moeten omschrijven wat voor signalen en op welke wijze deze werden gegeven.
Kijk even naar het aankondingsnummer. Dit betreft de dag, maand, jaar en tijdstip. Het resterende is het verbalisantennummer. Neem contact op met het politiebureau van die plaats en vraag naar de betreffende verbalisant.
Ben je het niet eens met de aankondiging dan kun je bezwaar maken. Achter op de aankondiging staat hoe. Anders adviseer ik altijd netjes en op tijd te betalen. Men stuurt geen aanmaningen maar direct verhogingen.
Groetjes Bartikel
Voorbereid op het onverwachte !!
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
Ik ben blij dat je reageert. De verbalisant heeft niet aangegeven wat voor signalen het betreft (claxon of verlichting). Ook niet hoe deze zijn gebruikt. Ook ontbreekt het verbalisant nummer.Bartikel schreef:Dag Wilcob,
Groetjes Bartikel
-
Bert TS
- Infopolitie Gast
- ThunderSTreak
- Geslacht:
- Leeftijd: 67
De gegevens, die op de beschikking staan (nummer) is niet hetzelfde nummer als de kennisgeving van beschikking. De koppeling tussen beide nummers zit wel in de computer van het CJIB. De omschrijving op de beschikking is de standaard omschrijving van het feitenboekje, tekst en uitleg van de verbalisant staat daar niet op, wel weer op de kennisgeving van beschikking.
-
Beamer TS
- Infopolitie Gast
- rich
- Geslacht:
- Leeftijd: 51
Gijs doelde vast op een antwoord op een verweer van de betrokkene.
In het jargon wordt deze bij ons ook een aanvullend pv genoemd.
In het jargon wordt deze bij ons ook een aanvullend pv genoemd.
met een vriendelijke groet, Rich
rich@infopolitie.nl
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.
rich@infopolitie.nl
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.
-
Beamer TS
- Infopolitie Gast