brommobiel

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
k a TS
Infopolitie Gast

brommobiel

Ongelezen bericht door k a »

ik zag een tijdje geleden een brommobiel rijden die was voorzien van een achterbank, is dit toegestaan? ik dacht altijd dat dit niet mocht.
k a TS
Infopolitie Gast

waarom krijg ik geen antwoord??? :( :( :( :(
Mofkap TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Mofkap »

Sorry hoor, wist niet dat je boos werd. :D

In het voertuigreglement kan ik niets vinden dat een achterbank voor het vervoeren van passagiers zou (kunnen) verbieden.
Copper TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Copper »

Regelgeving
Reglement verkeersregels en verkeerstekens 1990 (RVV 1990)
Hoofdstuk II Verkeersregels
§ 28. Helmen
Artikel 60

1. De bestuurder en de passagiers van bromfietsen, motorfietsen en driewielige motorvoertuigen moeten een goed passende helm dragen, die door middel van een sluiting op deugdelijke wijze op het
hoofd is bevestigd en die is voorzien van een goedkeuringsmerk als bedoeld in artikel 22, vierde lid, van de wet.
2. Het eerste lid geldt niet voor:
....
d. de bestuurder en de passagiers van een brommobiel met een gesloten carrosserie;

Er wordt verwezen naar passagiers wat naar MI betekent dat je meer dan een passagier mag vervoeren
k a TS
Infopolitie Gast

bedankt voor de antwoorden, enne mofkap.... zo snel word ik niet boos hoor, valt wel mee, ik dacht gewoon dat ik vergeten was....... :D
zijlvaart67
Moderator
Agent
Brigadier
Geslacht:
Leeftijd: 59

Ongelezen bericht door zijlvaart67 »

Als ik zo naar de data en tijdstippen kijk, denk ik ook dat ze je vergeten zijn.. :oops:

Ik zal ze er even op aanspreken, maak je geen zorgen... :P :P :P

'Dingen simpel houden is heel moeilijk, dingen moeilijk maken is daarentegen heel simpel..'

Bert TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Bert »

k a schreef:bedankt voor de antwoorden, enne mofkap.... zo snel word ik niet boos hoor, valt wel mee, ik dacht gewoon dat ik vergeten was....... :D
En zo snel ben je zelf ook niet !
zijlvaart67
Moderator
Agent
Brigadier
Geslacht:
Leeftijd: 59

Ongelezen bericht door zijlvaart67 »

:lol: :lol: :lol:

'Dingen simpel houden is heel moeilijk, dingen moeilijk maken is daarentegen heel simpel..'

k a TS
Infopolitie Gast

maakt echt niks uit hoor allemaal.

enne dat van zelf ben je ook niet zo snel, was dat aan mij gericht??
mijn vriendin zit er ook veel achter en ik heb niet altijd de mogelijkheid om het forum te checken zonder dat ik haar moet storen....ik ben nu eenmaal de perfecte partner :P :oops: :P
Bert TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Bert »

k a schreef:enne dat van zelf ben je ook niet zo snel, was dat aan mij gericht??
mijn vriendin zit er ook veel achter en ik heb niet altijd de mogelijkheid om het forum te checken zonder dat ik haar moet storen....ik ben nu eenmaal de perfecte partner :P :oops: :P
Ja ja, maar zo zullen er hier op het forum nog wel meer zijn. Jij begint na bijna 24 uur om een antwoord te schreeuwen, vervolgens duurt het ruim 24 uur voordat je op dat antwoord reageert. Vandaar mijn opmerking.
k a TS
Infopolitie Gast

owkeeyjes ben inderdaad niet heel snel.....
thijeleo
In Memoriam
Agent
Roepnaam: Leo

Ongelezen bericht door thijeleo »

@ka:

Omdat je lid bent kun je vragen ook in het betreffende forum stellen. Het forum "Stel uw vraag als gast" is echt voor gasten bedoeld, niet voor leden om vragen te stellen.
Gesloten