gachte lezers als je zonder rijbewijs rijdt omdat het gestolen is of verloren wat zijn dan de sanctie"s als ze je staande houden en evetueele boete
m vr gr AAlzen
rijbewijs
Moderator: Moderatorteam
-
Bert TS
- Infopolitie Gast
-
Kale TS
- Infopolitie Gast
-
RaSa TS
- Infopolitie Gast
Samengevat
Je rijbewijs is gestolen/verloren. Je gaat zo spoedig mogelijk naar het politiebureau om daarvan aangifte te doen. Met die aangifte ga je naar het gemeentehuis om een nieuwe op te halen. Voor zover ik weet krijg je dan direct na vertoon van de aangfite en identeitsbewijs een nieuw rijbewijs ( verbeter mij als ik het mis heb). En als je in de tussentijd, staande wordt gehouden door een politie agent en je legt de situatie voor en je toont hem een geldig identiteitsbewijs dan heb je groot kans dat deze hiervoor wel bergip heeft. Maat let wel wat GvdB al zei" zonder rijbewijs mag je niet rijden". ( wettelijk gezien kan je hiervoor beboet worden )
Dus het is afhankelijk hoe de desbetreffende agent hierop reageert.
Je rijbewijs is gestolen/verloren. Je gaat zo spoedig mogelijk naar het politiebureau om daarvan aangifte te doen. Met die aangifte ga je naar het gemeentehuis om een nieuwe op te halen. Voor zover ik weet krijg je dan direct na vertoon van de aangfite en identeitsbewijs een nieuw rijbewijs ( verbeter mij als ik het mis heb). En als je in de tussentijd, staande wordt gehouden door een politie agent en je legt de situatie voor en je toont hem een geldig identiteitsbewijs dan heb je groot kans dat deze hiervoor wel bergip heeft. Maat let wel wat GvdB al zei" zonder rijbewijs mag je niet rijden". ( wettelijk gezien kan je hiervoor beboet worden )
Dus het is afhankelijk hoe de desbetreffende agent hierop reageert.
-
Bert TS
- Infopolitie Gast
Vergeet je pasfoto niet mee te nemen !!!!!!!!RaSa schreef:Samengevat
Je rijbewijs is gestolen/verloren. Je gaat zo spoedig mogelijk naar het politiebureau om daarvan aangifte te doen. Met die aangifte ga je naar het gemeentehuis om een nieuwe op te halen. Voor zover ik weet krijg je dan direct na vertoon van de aangfite en identeitsbewijs een nieuw rijbewijs ( verbeter mij als ik het mis heb).