Geachte
Ik ben een Marokaanse vrouw geboren in Belgie.Zit momenteel in ernstige problemen.Ik ben islamitisch en ook islamitisch opgevoed.
Via de familie was er een voorbestemd uithuwelijking,ben er niet op ingegaan.Sinds enkele jaren heb ik een vrij leven,de familie is nooit akkoord mee geweest.Nu ben ik bedreigd met de dood,EERWRAAK dus.Er is iemand speciaal vanuit Marokko gekomen.Kan iemand me helpen om de nodige stappen te ondernemen,enentueel iemand die de stappen kent om een nieuwe identiteit aan te nemen.
In Belgie heb ik aangifte gedaan bij de politie en zit ik in een vluchthuis.Overal waar ik ga weten ze me te vinden.
Alvast hartelijke dank
Groetjes Dounia
Je kan me bereiken via:ponnet8 AT hotmail DOT com
Opm. thijeleo
Emailadres ivm spiderrobots aangepast
eerwraak
Moderator: Moderatorteam
- r0n.
- Roepnaam: Ron
- Geslacht:
- Leeftijd: 73
Re: eerwraak
Voordat ik begin, het is niet mijn bedoeling iemand te beledigen !
Wel met cultuur, het geeft dus aan, dat je familie wel in Belgie wil wonen en werken, maar zich niet wil aanpassen aan de Belgische cultuur !
Wanneer je niet belt en geen contact opneemt met kennissen, kan het alleen een verrader zijn, mogelijk dat je daar ook eens over kan praten met de politie.
Mocht er niets meer mogelijk zijn, dan kan je misschien naar een ander land gaan, waar de regeling en beveiliging beter is.
Niet leuk, maar ik weet uit ervaring, dat sommige groepen nogal kunnen doordraven en onberekenbaar kunnen zijn.
Hoopvolle groeten;
Ron
Dan ben je dus een Belgische ......Dounia schreef:Ik ben een Marokaanse vrouw geboren in Belgie.
Dit heeft toch niets met de Islam te maken ?Dounia schreef:Zit momenteel in ernstige problemen.Ik ben islamitisch en ook islamitisch opgevoed.
Via de familie was er een voorbestemd uithuwelijking,ben er niet op ingegaan.
Wel met cultuur, het geeft dus aan, dat je familie wel in Belgie wil wonen en werken, maar zich niet wil aanpassen aan de Belgische cultuur !
Hoe weten ze je dan te vinden?Dounia schreef:Nu ben ik bedreigd met de dood,EERWRAAK dus.
In Belgie heb ik aangifte gedaan bij de politie en zit ik in een vluchthuis.Overal waar ik ga weten ze me te vinden.
Wanneer je niet belt en geen contact opneemt met kennissen, kan het alleen een verrader zijn, mogelijk dat je daar ook eens over kan praten met de politie.
Mocht er niets meer mogelijk zijn, dan kan je misschien naar een ander land gaan, waar de regeling en beveiliging beter is.
Niet leuk, maar ik weet uit ervaring, dat sommige groepen nogal kunnen doordraven en onberekenbaar kunnen zijn.
Hoopvolle groeten;
Ron
OpenStandaard Evangelist, OpenSource Promotor, OpenData Liefhebber.
Gebruiker van alternatieve besturingssystemen op de computers.
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
Beste Ron,
Deels begrijp ik je reactie wel, maar ze is hiermee natuurlijk niet geholpen.
Ook kunnen Marokkanen hun Marokkaanse nationaliteit nu eenmaal niet afstaan/kwijt raken. Dus zijn ze zelfs als ze in Belgie zijn geboren (ook) nog steeds Marokkaans. Daar kunnen zij niet aan doen.
Daarnaast: dat ze schrijft dat ze Marokkaanse is, kan wellicht wel handig zijn om te weten waar ze terecht kan. Ik weet niet of er in Nederland bijvoorbeeld Marokkaanse vrouwenverenigingen zijn die haar kunnen adviseren?
Dounia: misschien weten ze bij het http:// http://www.iiav.nl waar je moet zijn. Dat is een vrouwenarchief en ze kennen alle vrouwenverenigingen.
Ik weet dat eerwraak nu in Nederland in elk geval hoog op de politieke agenda staat aangezien er ruim honderd vrouwen per jaar worden vermoord.
En misschien dat je een soort 'politiek asiel' zou kunnen krijgen. Dat weet ik echt niet. Maar Nederland ligt wel erg dicht bij Belgie. Dus zou ik eerder kiezen voor een land wat verder weg.
Deels begrijp ik je reactie wel, maar ze is hiermee natuurlijk niet geholpen.
Ook kunnen Marokkanen hun Marokkaanse nationaliteit nu eenmaal niet afstaan/kwijt raken. Dus zijn ze zelfs als ze in Belgie zijn geboren (ook) nog steeds Marokkaans. Daar kunnen zij niet aan doen.
Daarnaast: dat ze schrijft dat ze Marokkaanse is, kan wellicht wel handig zijn om te weten waar ze terecht kan. Ik weet niet of er in Nederland bijvoorbeeld Marokkaanse vrouwenverenigingen zijn die haar kunnen adviseren?
Dounia: misschien weten ze bij het http:// http://www.iiav.nl waar je moet zijn. Dat is een vrouwenarchief en ze kennen alle vrouwenverenigingen.
Ik weet dat eerwraak nu in Nederland in elk geval hoog op de politieke agenda staat aangezien er ruim honderd vrouwen per jaar worden vermoord.
En misschien dat je een soort 'politiek asiel' zou kunnen krijgen. Dat weet ik echt niet. Maar Nederland ligt wel erg dicht bij Belgie. Dus zou ik eerder kiezen voor een land wat verder weg.
- r0n.
- Roepnaam: Ron
- Geslacht:
- Leeftijd: 73
Uit ervaring weet ik, dat je in Nederland, in een blijf van mijn lijf huis redelijk veilig bent, zolang je je maar aan de regels houdt.Eliza schreef:En misschien dat je een soort 'politiek asiel' zou kunnen krijgen. Dat weet ik echt niet. Maar Nederland ligt wel erg dicht bij Belgie. Dus zou ik eerder kiezen voor een land wat verder weg.
Mogelijk dat ze hiervoor in aanmerking kan komen, en dan natuurlijk het liefst zover mogelijk van de zuid-grens verwijderd.
Nog steeds hoopvolle groeten;
Ron
OpenStandaard Evangelist, OpenSource Promotor, OpenData Liefhebber.