hoi
ik heb een vraag valt het korpsgesprek mee of tegen ik heb m volgende week en ben best zenuwachtig. bedankt!!
valt een korpsgesprek mee of tegen?
Moderator: Moderatorteam
-
DaV TS
- Infopolitie Gast
- rich
- Geslacht:
- Leeftijd: 51
Voor de een valt het tegen en voor de ander valt het mee...
met een vriendelijke groet, Rich
rich@infopolitie.nl
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.
rich@infopolitie.nl
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.
- Bartikel
- Roepnaam: Bart
- Geslacht:
- Leeftijd: 57
Dag eduard00,
Jezelf zijn en vooral eerlijk. Je kunt je enigzins wat voorbereiden. Onderwerpen alszijnde wereldpolitiek, veiligheid, landelijke en plaatselijke politiek en actuele lopende zaken kunnen ter sprake komen.
Ook zal jou mening over bepaalde zaken gevraagd worden. Antwoord niet alleen met ja of nee, maar beargumenteer jou denkwijze en/of stellingname.
Veel succes.
Groetjes Bartikel
Jezelf zijn en vooral eerlijk. Je kunt je enigzins wat voorbereiden. Onderwerpen alszijnde wereldpolitiek, veiligheid, landelijke en plaatselijke politiek en actuele lopende zaken kunnen ter sprake komen.
Ook zal jou mening over bepaalde zaken gevraagd worden. Antwoord niet alleen met ja of nee, maar beargumenteer jou denkwijze en/of stellingname.
Veel succes.
Groetjes Bartikel
Voorbereid op het onverwachte !!
-
eduard00 TS
- Infopolitie Gast
-
Roland TS
- Infopolitie Gast
Re: valt een korpsgesprek mee of tegen?
Dat is afhankelijk van wat je er zelf van verwacht. Een advies: onderschat het zeker niet en bereidt je goed voor.eduard00 schreef:hoi
ik heb een vraag valt het korpsgesprek mee of tegen ik heb m volgende week en ben best zenuwachtig. bedankt!!