Nou het verschilt per korps. Dat is zo'n beetje het enige dat ik weet haha. Waarschijnlijk krijg je wel een introductieweek waar het voornamelijk om groepsbinding draait. Verder moet je het lekker op je af laten komen denk ik, net als ik dat moet doen
Zo ver ik weet kent RR geen niv. 2 hoor. Misschien dat er op de academie in Rotterdam wel niv. 2 studenten zitten maar dan voor een ander korps. Zo is het mij uitgelegd door W&S...
Sinds deze week staan die vacatures niet meer open. (Polite-werving.nl)
okey opzich leuk begin om te sporten in de eerste week. hebben mensen andere ervaring van de eerste week?
Ja, maar daar verklap ik niet teveel over want dan is de lol ervan af. Ga er maar vanuit dat het een erg leuke week wordt. Gewoon op je af laten komen, iedereen is nieuw dus je zit allemaal in hetzelfde schuitje.
foreverblue schreef:Zo ver ik weet kent RR geen niv. 2 hoor. Misschien dat er op de academie in Rotterdam wel niv. 2 studenten zitten maar dan voor een ander korps. Zo is het mij uitgelegd door W&S...
Ik ben de afgelopen 2 dagen toch echt met een surveillant op pad geweest, gisteren heb ik er nog 3 of 4 rond zien lopen en zoals ik al zei:
In RR is er in april ook een niv 2 lichting gestart.