Mijn buurvrouw hangt haar wasgoed aan 2 rekken op. Op zich niet's om je
druk over te maken, zou je denken. Ware het niet dat haar 2 persoons en
1 persoons lakens voor mijn gezichtsveld hangen en mijn uitzicht weg is.
De zon (als ie tenminste schijnt) is ook verdwenen. op mijn balkon vertoeven of zelfs het uitzicht vanuit mijn balkonkamer is zwaar irritant,
vanuit mijn woonkamer kijk ik ook via de balkonkamer(ivb glazen muur)
tegen haar wasgoed aan.
Het feit dat het me ergerd en ze er niets aan wilt veranderen bezorgd me hyperventilatie.
Ik heb haar voorgesteld via een kaartje dat ze een waslijn overdwars zou kopen. ze schreef terug dat ze dan geld wilde voor een waslijn. Nu is het een feit dat ze een waslijn heeft maar daar niets of kleine spulletjes aan ophangt omdat ze waarschijnlijk zelf niet tegen enorme lappen aan wilt kijken. Daarbij hangt ze alles ook nog eens zo dat ik er gewoon bij kan.
Dwz dat het erg verleidelijk is om de boel van haar rek te trekken zodat ik weer iets kan zien.
Om het nog completer te maken, ze laat haar was rustig 5 tot 8 dagen hangen, om te verversen met een nieuwe lading.
Als klap op de vuurpijl werd ik vorige week ook nog eens via het 2e balkon aan de achterkant mijn uitzicht ontnomen door een enorm tapijt dat ze over de balkon reling had gegooid.
gevangen tussen wasgoed, laat maar zeggen.
de woningbouw doet niets. terwijl ik toch op mijn eigen etage van mijn uitzicht mag genieten lijkt me. Ze weet dat het me ergert, en ze blijft het gewoon doen. dus vind ik het treiteren. ze weigert het ook om gewoon dubbel op te hangen...dat zegt genoeg lijkt me. Het moet dus perse voor mijn neus blijven hangen en ik mag er niet aan komen , anders is zij weer boos. Kan ik me op een een of ander artikel beroepen? ik moet er niet aan denken nog tig jaar met dat wasgoed ingebouwd te blijven zitten. fotoos heb ik er al van gemaakt.
Mijn motto is if your not part of the solution your part of the problem.
Maar hun zien het gewoon als mijn probleem. ik zie het als dat ze van hun probleem mijn probleem maken.
Aangezien mijn bovenburen al 5 jaar van mijn leven afgenomen hebben
geloof ik niet meer in erover praten, hun reactie is overduidelijk.
graag zou ik me op een artikelnummer oid willen beroepen en advies willen hoe ik voor eens en altijd van ze verlost wordt.