Boete uitschrijven
Moderator: Moderatorteam
-
- Infopolitie Gast
Boete uitschrijven
Gelukkig heb ik zelf nog nooit een bekeuring gehad... Ga me nou niet nachecken want dan zie je dat ik 1 speedingticket heb
... maar ik heb even een vraag over het uitschrijven van de boete. Wat me tot nu toe is opgevallen, is dat de agent elke keer achter het voertuig gaat staan als het kenteken genoteerd wordt. Is hier een speciale reden voor of is het gewoon toeval?

-
- Infopolitie Gast
-
- Infopolitie Gast
-
- Infopolitie Gast
Ik begrijp deze posting even niet. Het gaat hier over het stilstaan voor of achter een auto die een stopteken krijgt. De voorkeur is daarbij om er achter te gaan staan, omdat achteruit schieten met een vuurwapen net even iets moeilijker is dan vooruit schieten.
Tegenwoordig moeten we immers met alles rekening houden.
-
- Infopolitie Gast
Jawel hoor. Is ook handig bij het vaststellen van valse kentekens. Een kentekenplaat is namelijk makelijker te vervangen dan alle raampjesBouwe1 schreef:Is het jullie nog nooit opgevallen dat bij de meeste auto's het kenteken ook in de ramen ge etst staat?
Hoeft er helemaal niemand meer voor of achter een auto te gaan staan.

-
- Infopolitie Gast
Je kun't 'm ook in zijn reverse zetten en gas geven...dus wat is veilig.thijeleo schreef:Ik begrijp deze posting even niet. Het gaat hier over het stilstaan voor of achter een auto die een stopteken krijgt. De voorkeur is daarbij om er achter te gaan staan, omdat achteruit schieten met een vuurwapen net even iets moeilijker is dan vooruit schieten.
-
- Infopolitie Gast
- rich
- Moderator
- Geslacht:
- Leeftijd: 50
Op zich een stukje schijnveiligheid. Het komt erg vaak voor dat de tenaamgestelde niet de bestuurder is. Je zult dus altijd scherp moeten blijven.
met een vriendelijke groet, Rich
rich@infopolitie.nl
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.
rich@infopolitie.nl
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.
-
- Infopolitie Gast
Zo dus al een aantal argumenten om achter het voertuig te gaan staan he. Verder moet je op een verbaal vermelden merk, type voertuig. Deze staan bij 9 van de 10 voertuigen op het voertuig en wel op de achterzijde. Weet je niet zeker of je met een Opel Astra of met een Opel Vectra te maken? Kijk even achterop, daar sta je toch al uit veiligheidsoverwegingen, en je weet het!!
Maar veiligheid is natuurlijk de belangrijkste overweging he!!

Maar veiligheid is natuurlijk de belangrijkste overweging he!!

-
- Infopolitie Gast