Belgisch kenteken
Moderator: Moderatorteam
-
- Infopolitie Gast
Belgisch kenteken
Op dit moment rijd ik in een auto met Belgisch kenteken. Het is niet de bedoeling om deze auto in te voeren want deze auto heb ik namelijk geleend van een familie lid en gaat uiteindelijk weer terug naar de eigenaar. Is dit strafbaar, staat er een boete voor als ik aangehouden word ?
-
- Infopolitie Gast
Er van uitgaande dat je domicilie in Nederland is.
Als je dan hier mee blijft rijden in Nederland, loop je inderdaad het risico dat je een naheffing van de BPM mag voldoen, 45,2 % over de nieuw waarde van de auto in Nederland. Eventueel met een verhoging (boete)
Dat kan heel veel geld kosten, dus let hier mee op !!!!!!!
Als je dan hier mee blijft rijden in Nederland, loop je inderdaad het risico dat je een naheffing van de BPM mag voldoen, 45,2 % over de nieuw waarde van de auto in Nederland. Eventueel met een verhoging (boete)
- ThunderSTreak
- Moderator
- Geslacht:
- Leeftijd: 66
Bijna goed:Corrado schreef:Er van uitgaande dat je domicilie in Nederland is.
BPM is 45,2 % van het netto catalogusprijs van de personenauto met bezinemotor minus een bedrag van € 1540,-- of
voor een auto met dieselmotor 45.2% van de nettocatalogusprijs plus een bedrag € 328,--.
Door het toepassen van de fiscaleboete (max. 100% van de opgelegde naheffing) kunt u zelfs het dubbele kwijt zijn.
Met vriendelijke groet,
ThunderSTreak
drive safe4safety
ThunderSTreak

-
- Infopolitie Gast
- ThunderSTreak
- Moderator
- Geslacht:
- Leeftijd: 66