Gehandicaptenparkeerkaart bezoekers

In dit gedeelte kunt u een vraag stellen. Vragen die zijn beantwoord worden gesloten en komen automatisch in het archief terecht. Kijk dus eerst even in het archief. Hier geen uitgebreide discussies, daarvoor staan andere forumdelen ter beschikking.

Moderator: Moderatorteam

Cootje
Infopolitie Gast

Gehandicaptenparkeerkaart bezoekers

Ongelezen bericht door Cootje »

Goeden dag

Op deze site staat veel info wat wel en niet:

Gehandicaptenparkeerkaart per gemeente - Infopolitie.nl

gehandicaptenparkeerkaart

Maar er staat nergens of je een bezoekers vergunning nodig heb. Ik vind om verwarring te voorkomen en onnodige boetes dit wel vermeld moet worden waar dat wel moet en waar niet
SWAT
24 uurs servicer
24 uurs servicer
Agent
Jurist/Advocaat
Geslacht:
Leeftijd: 64

Re: Gehandicaptenparkeerkaart bezoekers

Ongelezen bericht door SWAT »

Een bezoekers vergunning heeft geen relatie met de GHP. Een bezoekers vergunning is in beheer bij een inwoner in een betaald parkeren gebied waarmee hij bezoekers van zijn woning gratis kan laten parkeren. Het lijkt mij niet dat een bezoekers vergunning permanent wordt gebruikt door een derde al dan niet combinatie met de GHP. Ik vermoed dat een dergelijk gebruik ook verboden is de gebruikers voorwaarden voor de bezoekers vergunning.
Stay safe out there.
MotoRon
Beheerder
Beheerder
Agent-BD
Roepnaam: Ron
Geslacht:
Leeftijd: 66

Ongelezen bericht door MotoRon »

Tja, de pagina op onze website is een service voor mensen die een GPK hebben en die willen controleren of ze in een gemeente al dan niet moeten betalen op een GPP of een normale parkeerplaats. Om ook nog eens voor alle vermelde gemeenten bij te gaan houden of er sprake is van parkeerbeleid met bezoekersvergunningen, en voor welke wijken/gebieden dat dan geldt, dat vergt veel werk en nog veel meer werk en tijd om het up-to-date te houden.

Opmerking van moderator MotoRon

Ik moet u teleurstellen, maar die toevoeging ga ik niet verwerken, simpelweg omdat het me ontbreekt aan tijd. U zult het moeten doen met de service die wij op onze website verlenen.
MotoRon
Beheerder
motoron@infopolitie.nl
Frans
Beheerder
Beheerder
Agent-BD
Geslacht:
Leeftijd: 57

Ongelezen bericht door Frans »

Opmerking van moderator Frans

Ik heb gekeken of de info beschikbaar is als openbare data, en dat is ie, maar het vergt zo absurd veel werk om hem uit de overheids-"parkeerdata" api te gaan filteren en automatiseren dat ik daar ook voorlopig geen tijd voor vrij heb.
Frans
Beheerder
frans@infopolitie.nl
Plaats reactie