Thuis situatie over tweeling zusje
Moderator: Moderatorteam
Thuis situatie over tweeling zusje
Ik heb hulp nodig ik ben 1 van een tweeling en ik ben ander half jaar geleden uit huis gegaan en nu wilt mijn tweeling zusje ook weg hoe kan ik haar helpen ze wilt heel graag weg daar en zo snel mogelijk
- MotoRon
- Beheerder
- Roepnaam: Ron
- Geslacht:
- Leeftijd: 66
Re: Thuis situatie over tweeling zusje
Je stelt nu een heeel algemene vraag zonder enige achtergrondinformatie, zoals bv. de woonsituatie, leeftijd van betrokkene, omstandigheden waarom ze het huis wil verlaten, spelen er strafrechtelijke zaken, en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Als je een onderbouwd antwoord wil hebben, zul je toch iets meer moeten vertellen over het hoe en waarom.
Als je een onderbouwd antwoord wil hebben, zul je toch iets meer moeten vertellen over het hoe en waarom.
- SWAT
- 24 uurs servicer
- Geslacht:
- Leeftijd: 63
Re: Thuis situatie over tweeling zusje
Als uw tweelingzusje niet minderjarig is, niet onder curatele van haar ouders staat of enig ander wettelijk bewind, kan zij het huis direct verlaten.
In alle andere gevallen civiele juridische hulp zoeken tenzij uw zusje ontvoert is want dan kunt u wel bij de politie terecht.
In alle andere gevallen civiele juridische hulp zoeken tenzij uw zusje ontvoert is want dan kunt u wel bij de politie terecht.
Stay safe out there.