Wat kan ik met deze situatie

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
Magda
Infopolitie Gast

Wat kan ik met deze situatie

Ongelezen bericht door Magda »

Vraag

Ik heb in mijn buurt iemand die totaal niet wens te spreken en in het verleden ging die bedreigen .
Nu niet meer . Daar is ook door politie ingegrepen en een waarschuwing gehad. ( Sepot )

Hij draait het naar zich zelf toe als ik of een ander iets zeggen willen en antwoord dan .

Als je mij niet aanstaat hier heb je pech gehad en anders : Daar komt die

Dan zullen jullie mij eerst moeten vermoorden en daar hebben jullie dan pas 20 jaar later plezier van als jullie de gevangenis hebben uitgezeten.

Nee hij bedreigd niet ons maar dit is zijn nieuwe manier om de spreker op deze manier tot stoppen te dwingen.

Is daar iets tegen te doen. Ik vrees vrij weinig

Niemand heeft hier plezier nog vandaag nog 20 jaar later om iemand te vermoorden en dat is zijn woorden.

Toen iemand zei je bent zelf het probleem antwoorden die :

Zet het rondje met het kruisje maar op mij voorhoofd dan kunnen andere op mij ( dus hij zelf dus ) schieten dan hebben er 2 pas 20 jaar later plezier van want dan zal zowel degene die het op zijn hoofd plaats als degene die schiet allebei eerst 20 jaar moeten zitten als het in deze situatie niet langer word. Ook hier zetten wij niemand iets op de voorhoofd laar staan dat
hier plezier van hebben om dat überhaupt op ons geweten te willen hebben.

Wie weet dat een politie hier iets weet.

MVG
Skipperje
Moderator
Moderator
Agent-BD
Vademecum
Roepnaam: Piet
Geslacht: Man
Leeftijd: 66

Re: Wat kan ik met deze situatie

Ongelezen bericht door Skipperje »

Als hij niet wil spreken met anderen, waarom zou je hem dan aan willen spreken? Zoals ik het lees reageert hij op jou of anderen die hem aanspreken. Laat hem links liggen.

Piet
Men moat net alles sizze wat men wit, mar wol alles witte wat men seit
Magda
Infopolitie Gast

Tja toen mij man dit soort opmerkingen van hem spuugzat was en zei dat die vandaag of morgen klappen krijgt stond een kwartier later de politie bij ons op de stoep en mijn man werd bijna aangehouden en wat de politie de volgende keer ook gaat doen. Gezien zijn smartphone opname en de dat die de volgende keer er een officiële aangifte van zal doen. Alleen psychopaten hebben blijkbaar rechten.
SWAT
24 uurs servicer
24 uurs servicer
Agent
Jurist/Advocaat
Leeftijd: 63

Ongelezen bericht door SWAT »

Nee, iemand de woorden toevoegen dat hij klappen gaat krijgen kan in wettelijke zin uitgelegd worden als bedreiging. Bedreiging is een strafbaar gesteld in de Wet die niet alleen psychopaten beschermd. Uw man heeft zich door deze persoon gewoon laten uitlokken. Dit soort figuren moet je negeren maar niet de rug toe keren en scherp in de gaten houden.
Overlast gevend gedrag melden bij de wijkagent en zeker geen eigen rechter spelen.
Stay safe out there.
Magda
Infopolitie Gast

Stiekem zou ik en meerdere wel willen dat die overlast gaf dan kan er opgetreden worden en de wijkagent vind dat het ook aan ons zelf ligt. Dus een wijkagent dat hult met de vijand en erger nog collega s van de wijkagent zeggen hetzelfde.

Het is overduidelijk AFSTOOT GEDRAG van die man en zet daar alle verbalen middelen in binnen de wet en dat verklaart dat er meer gekken buiten de psychiatrie wonen dan in de psychiatrie verblijven.
MotoRon
Beheerder
Beheerder
Agent-BD
Roepnaam: Ron
Leeftijd: 66

Ongelezen bericht door MotoRon »

Kennelijk doet hij niets strafbaars. De enige die kennelijk iets strafbaars heeft gedaan is uw man (met de bedreiging, zoals u zelf aangeeft)
Zoals al eerder gezegd, laat hem links liggen, gewoon negeren.
Laat u door hem niet uit de tent lokken.
MotoRon
Beheerder
motoron@infopolitie.nl
Gesloten