Hoi
Ik heb 16-10-2024 een ongeluk gehad, ik zat op de scooter vanuit Aken naar Nederland vaals. Op de grens is een auto rechts afgeslagen bij een weg wat niet mocht en daardoor heb ik een noodrem moeten maken en ben ik tegen de zijkant opgeklapt en heb ik letsel opgelopen. Hierdoor ben ik met Duitse ambulance naar Nederlandse ziekenhuis gebracht en daar veel onderzoeken gehad. Ik heb moeten getuigen bij een commissaris in Duitsland omdat het daar anders gaat dan in Nederland. Nu is mijn vraag hoelang kan zoiets duren voordat alles rond is met een verzekering en dergelijke
Ongeluk in Duitsland met auto en scooter
Moderator: Moderatorteam
- MotoRon
- Roepnaam: Ron
- Geslacht:
- Leeftijd: 67
Re: Ongeluk in Duitsland met auto en scooter
Wij kunnen niets zeggen over de snelheid van het recht in Duitsland. Wij zijn een forum over de Nederlandse politie en haar werkzaamheden. Verzekeringen wachten vaak af hoe de zaak juridisch afloopt, dus ook daarover valt weinig te zeggen.
Je kunt zelf contact opnemen met jouw eigen verzekering en naar de stand van zaken vragen.
Je kunt zelf contact opnemen met jouw eigen verzekering en naar de stand van zaken vragen.
- Skipperje
- Roepnaam: Piet
- Geslacht:
Nog een kleine tip. Misschien kan of wil slachtofferhulp hier iets in betekenen? Succes.
Piet
Piet
Men moat net alles sizze wat men wit, mar wol alles witte wat men seit
- MotoRon
- Roepnaam: Ron
- Geslacht:
Die kunnen dat zeker:
BronSlachtoffer binnen de EU: wie kan je helpen?
Heb je in een ander EU-land een misdrijf, verkeersongeval, vermissing of calamiteit meegemaakt? Wij bieden je emotionele en praktische hulp en geven je informatie over je slachtofferrechten. Bijvoorbeeld je recht op informatie, schadevergoeding en ondersteuning in het strafproces.
In de EU werken wij samen met Victim Support Europe (VSE) en de organisaties die daarbij zijn aangesloten. Bel voor juridische ondersteuning met VSE. Je kunt ook contact opnemen met je eigen rechtsbijstandsverzekeraar, of een rechtshulpverlener zoeken in het land waar je bent.