Dat is de tweede keer dat ik aangehouden en beboet ben voor het rijden zonder rijbewijs (eerste keer een jaar terug naast mijn huis)
Nu moet ik voor komen voor de rechter.
Ik moet ook nog een boete binnen krijgen voor fietsen met telefoon (die onterecht uitgeschreven is)
En ik heb een waarschuwing gehad voor het rijden zonder rijbewijs toen ik veel jonger was (ook naast mijn huis)

Ik weet niet wat ik moet verwachten van de zaak. Word de boete en waarschuwing in de zaak betrokken? Word ik daar nog extra voor bestraft?
Ik weet niet wat ik moet verwachten. Ben bij de aanhoudingen gewoon gestopt. rustig en beleeft geweest naar de agent. ik reed niet asociaal of te hard en heb de eerste boete netjes betaald. Word dat in de zaak ook nog meegerekend?
De zaak is een dag voor mijn 18de verjaardag en heb mijn auto rijbewijs al een tijdje nu. Moet ik mij zorgen maken dat ik buiten de boete en voorwaardelijke straf ook een rijonzegging kan krijgen? Zo ja hoe lang is dat meestal?
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik echt met mijn aanhoudingen de verkeerde agenten heb getroffen buiten dat ik me bewust was/ben dat ik een strafbaar feit pleeg.
Ik hoop dat ik een antwoord kan krijgen als een voorbereiding op de zaak.
(Nogal zuur als ik bijvoorbeeld een jaar niet kan rijden als ik 18 word al helemaal op mezelf)