elektrische step
Moderator: Moderatorteam
elektrische step
Hey politie, ik had vorig jaar op verschillende sites gelezen dat in 2024 elektrische steps legaal gingen worden (25km/u en vanaf 16). Maar ik kan er nu eigenlijk heel weinig over vinden. Weten jullie wat er nu nou toegestaan is?
- MotoRon
- Beheerder
- Roepnaam: Ron
- Geslacht:
- Leeftijd: 66
Re: elektrische step
Je kunt er van uit gaan dat, als de regels gewijzigd worden voor elektrische stepjes, dit uitgebreid in de media zal komen. Houdt deze website in de gaten, daar zal het zeker op vermeld worden.
- DiNozzo
- OnTroerend goed
- Geslacht:
- Leeftijd: 37
De tweede en eerste kamer hebben het kader Lichte Elektrische Voertuigen goedgekeurd. Het RDW is aangewezen om elektrische steps te gaan goedkeuren voor gebruik op de weg. De verwachting is dat ergens in 2025 de eerste elektrische steps deze goedkeuring krijgen. Dit is om te voorkomen dat de toegestane steps voldoen aan alle eisen op het gebied van. vermogen, remvertraging en degelijkheid.
"If you gaze long enough into an abyss, the abyss will gaze back into you" — Friedrich Nietzsche
@ DiNozzo Dit is om te voorkomen dat de toegestane steps voldoen aan alle eisen op het gebied van. vermogen, remvertraging en degelijkheid. ???
Ik zie de keurmeester van het RDW al tegen een step aanschoppen en noteren: "valt niet uit elkaar, onmiddelijke afkeur".
Dan gaan er een hoop goedgekeurd worden. Ik heb er maar zelden eentje in beslag genomen die een beetje degelijk lijkt tijdens de rijproef. 
- DiNozzo
- OnTroerend goed
- Geslacht:
Woepsimperial schreef: 19 aug 2024, 23:45 @ DiNozzo Dit is om te voorkomen dat de toegestane steps voldoen aan alle eisen op het gebied van. vermogen, remvertraging en degelijkheid. ???

"If you gaze long enough into an abyss, the abyss will gaze back into you" — Friedrich Nietzsche
@ DiNozzo ,
U hele tekst was best wel duidelijk "De tweede en eerste kamer hebben het kader Lichte Elektrische Voertuigen goedgekeurd. Het RDW is aangewezen om elektrische steps te gaan goedkeuren voor gebruik op de weg. De verwachting is dat ergens in 2025 de eerste elektrische steps deze goedkeuring krijgen. Dit is om te voorkomen dat de toegestane steps voldoen aan alle eisen op het gebied van. vermogen, remvertraging en degelijkheid."
Ik kan er met alle goede bedoelingen eigenlijk niets anders van maken.
U hele tekst was best wel duidelijk "De tweede en eerste kamer hebben het kader Lichte Elektrische Voertuigen goedgekeurd. Het RDW is aangewezen om elektrische steps te gaan goedkeuren voor gebruik op de weg. De verwachting is dat ergens in 2025 de eerste elektrische steps deze goedkeuring krijgen. Dit is om te voorkomen dat de toegestane steps voldoen aan alle eisen op het gebied van. vermogen, remvertraging en degelijkheid."
Ik kan er met alle goede bedoelingen eigenlijk niets anders van maken.
- DiNozzo
- OnTroerend goed
- Geslacht:
"Dit is om te zorgen dat de toegestane steps voldoen aan alle eisen op het gebied van. vermogen, remvertraging en degelijkheid."