(Tekstueel enigszins aangepast)Lang verhaal kort ik heb iemand geholpen op de benen weer te komen maar de laatste maanden is ie weer drugs gaan gebruiken. Eergisteren heeft een zelfdoding poging gedaan claimt hij en was de relatie uit want de rede ik hem hielp was dat hij een paar dagen bij mij paar dagen bij ze vriendin zo op en af.
Nu had ik hem gister zo overstuur ik het zielig vond en hem nog een kans wou geven maar nu vandaag begint ie weer psychotisch te doen aan de telefoon en ben ik bang voor me eigen veiligheid. Ik wil hem graag eruit maar niet ze spullen zomaar op straat te zetten en ik wil me sleutel terug want die had hij gister gevraagd omdat ie terug zou komen met geld wat hij me ook nog schuldig was voor het eten van afgelopen tijden en lenen maar ook niet gebeurd. Ik kan het niet langer financieel volhouden en ik voel me niet veilig meer mocht ie terugkomen.
graag hulp
De woning verlaten
Moderator: Moderatorteam
- MotoRon TS
- Roepnaam: Ron
- Geslacht:
- Leeftijd: 67
De woning verlaten
Ontvangen via de mail
- SWAT
- Geslacht:
- Leeftijd: 65
Re: De woning verlaten
Wat is nu precies de vraag? Als vraagsteller deze persoon niet in huis wil hebben dan gewoon de toegang ontzeggen en een afspraak wanneer deze persoon zijn spullen op komt halen. Sleutel niet terug dan ander slot op de deur zetten..
Ik zie vooralsnog geen rol voor de politie.
Civiele kwestie.
Ik zie vooralsnog geen rol voor de politie.
Civiele kwestie.
Stay safe out there.