VRIJWILLIGER
Moderator: Moderatorteam
-
- Infopolitie Gast
VRIJWILLIGER
Hallo,
Ik ben richard en denk er over na om vrijwilliger te worden.
Kan iemand mij vertellen of de opleiding inderdaad 3 jaar duurt en of deze heel moeilijk is.
Ik ben richard en denk er over na om vrijwilliger te worden.
Kan iemand mij vertellen of de opleiding inderdaad 3 jaar duurt en of deze heel moeilijk is.
Laatst gewijzigd door Gast op 24 jan 2005, 21:14, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Infopolitie Gast
-
- Infopolitie Gast
De opleiding is die tot assisstent politiemedewerker en duurt in principe 1,5 jaar. Als je de opleiding in deeltijd doet weet ik niet hoe lang je erover doet. Op
vind je nog veel nuttige informatie over de opleiding.
Ik zou je bericht inderdaad even aanpassen want, zoals je misschien weet, staat in onze forumregels dat het niet de bedoeling is te gaan "schreeuwen".
Succes,
Thijs

Kom bij de politie
Vind hier alle informatie over het werk, de opleiding, banen, selectieprocedure en korpsen. Kombijdepolitie is het startpunt van jouw carrière bij de politie.Ik zou je bericht inderdaad even aanpassen want, zoals je misschien weet, staat in onze forumregels dat het niet de bedoeling is te gaan "schreeuwen".
Succes,
Thijs
-
- Infopolitie Gast
Sietse,
De vrijwillgersopleiding is alleen die van niveau 2.
Hij wordt (lees ik nu) in drie jaar gegeven.
Zie ook:
Groet,
Thijs
PS. De vrijwilligersopleiding (gelijk aan die van assistent politiemedewerker) word in deeltijd gegeven omdat hij voor veel mensen "erbij" word gedaan. De opleiding voor de "beroeps" zijn niet deeltijd inderdaad.
De vrijwillgersopleiding is alleen die van niveau 2.
Hij wordt (lees ik nu) in drie jaar gegeven.
Zie ook:

Kom bij de politie
Vind hier alle informatie over het werk, de opleiding, banen, selectieprocedure en korpsen. Kombijdepolitie is het startpunt van jouw carrière bij de politie.Groet,
Thijs
PS. De vrijwilligersopleiding (gelijk aan die van assistent politiemedewerker) word in deeltijd gegeven omdat hij voor veel mensen "erbij" word gedaan. De opleiding voor de "beroeps" zijn niet deeltijd inderdaad.
-
- Infopolitie Gast
-
- Infopolitie Gast
Vroeger konden vrijwilligers opklimmen tot hoofdagent en waren ze ook vuurwapendragend. Tegenwoordig is de opleiding tot vrijwilliger inderdaad indentiek aan die van surveillant, met het verschil dat hij part-time gegeven word.
Voor de functie van vrijwilliger wordt meestal wel wat levenservaring gevraagd.
Vrijwilligers krijgen ipv een salaris een kleine vergoeding per uur.
Voor de functie van vrijwilliger wordt meestal wel wat levenservaring gevraagd.
Vrijwilligers krijgen ipv een salaris een kleine vergoeding per uur.
Laatst gewijzigd door Roland op 24 jan 2005, 12:34, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Infopolitie Gast
-
- Infopolitie Gast
- rich
- Moderator
- Geslacht:
- Leeftijd: 50
Geen probleem.
De vrijwillegers die bij ons meedraaien en in het bezit zijn van een dienstwapen zijn inzetbaar voor alle meldingen en rijden mee in de noodhulp. Een surveillant mag dat niet en zal dus, als het goed is, ook niet in een situatie komen waar hij dat wapen nodig zal hebben.
De vrijwillegers die bij ons meedraaien en in het bezit zijn van een dienstwapen zijn inzetbaar voor alle meldingen en rijden mee in de noodhulp. Een surveillant mag dat niet en zal dus, als het goed is, ook niet in een situatie komen waar hij dat wapen nodig zal hebben.
met een vriendelijke groet, Rich
rich@infopolitie.nl
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.
rich@infopolitie.nl
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.
-
- Infopolitie Gast
-
- Infopolitie Gast