Huisvesting tijdens opleiding

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
Sven
Infopolitie Gast

Huisvesting tijdens opleiding

Ongelezen bericht door Sven »

Heren en Dames,

Ik heb zojuist de papieren op de bus gedaan voor niveau 5. Echter heb ik een vraagje over de huisvesting tijdens de opleiding. Wordt dit voor je geregeld, of moet je dat zelf regelen?

Met vriendelijke groet,

Sven
rich
Moderator
Moderator
Agent
Geslacht: Man
Leeftijd: 50

Ongelezen bericht door rich »

Dat is afhankelijk van de regio waarvoor je gesolliciteerd hebt. De tendens gaat steeds meer richting het zelf regelen maar ik sommige gevallen is bemiddeling mogelijk.
met een vriendelijke groet, Rich

rich@infopolitie.nl

Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.
Sven
Infopolitie Gast

Rich,

Bedankt voor je reactie, echter dit is mijn probleem niet.. De regio is voor mij makkelijk te doen vanaf thuis. Ik bedoelde meer tijdens de 3 maanden theorie.

Of het kan zijn dat ik je antwoord niet goed begrepen hebt, en dat jouw antwoord hier dus wel op sloeg
martine
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door martine »

Sven,
Hetzelfde geldt ook voor de drie maanden dat je op school zit.
Aspiranten van niveau 5 of 6 moeten in Apeldoorn naar school.

Er zijn dan ook veel aspiranten die met een groepje samen een woning in Apeldoorn huren om zo niet de hele tijd heen en weer te hoeven reizen en zo ook de kosten drukken.

Als ik jou was zou ik er niet vanuit gaan dat het korps bemiddelt bij het zoeken van een woning in de regio van het opleidingsinstituut.

Je kunt meestal ook gebruik maken van een reiskostenvergoeding maar hoe dat geregeld is (vast bedrag, per km etc.) hangt van het korps af.

Hoe alles geregeld is, zou je het beste kunnen navragen bij het korps waar je hebt gesolliciteerd. Bij welk korps heb je eigenlijk gesolliciteerd?
Sven
Infopolitie Gast

Beste Martine,

Bedankt voor je antwoord! Dit zal ik dan terzijner tijd moeten zien. Eerst maar door de selectie heen komen vind je niet? Ik heb gesolliciteerd bij het korps Amsterdam Amstelland, Niveau 5. Ik ben zelf woonachtig in Zandvoort.

Met vriendelijke groet.
martine
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door martine »

Sven,
Veel succes bij de sollicitatieprocedure.
Misschien is het handig om je te registreren want dan heb je ook toegang tot het sollicitatiegedeelte.
Graz1983
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Graz1983 »

Sven schreef:Beste Martine,

Bedankt voor je antwoord! Dit zal ik dan terzijner tijd moeten zien. Eerst maar door de selectie heen komen vind je niet? Ik heb gesolliciteerd bij het korps Amsterdam Amstelland, Niveau 5. Ik ben zelf woonachtig in Zandvoort.

Met vriendelijke groet.
Je hebt helemaal gelijk, eerst maar eens door de selectie heen komen. Ik heb namelijk ergens anders op deze site gelezen dat AA voor niveau 5, maar 5 opleidingsplaatsten heeft. Dat is dus niet zo veel. Ik wens je in ieder geval succes! Wie weet word je wel een collega van me 8)

Groet GRAZ.
Sven Carree
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Sven Carree »

Ik ga in ieder geval enorm mijn best ervoor doen! Ik heb me trouwens geprobeerd te registreren maar één van de beheerders moet me nog toevogen.. Ik zal jullie op de hoogte houden van mijn vorderingen!
Gesloten