Heren en Dames,
Ik heb zojuist de papieren op de bus gedaan voor niveau 5. Echter heb ik een vraagje over de huisvesting tijdens de opleiding. Wordt dit voor je geregeld, of moet je dat zelf regelen?
Met vriendelijke groet,
Sven
Huisvesting tijdens opleiding
Moderator: Moderatorteam
- rich
- Moderator
- Geslacht:
- Leeftijd: 50
Dat is afhankelijk van de regio waarvoor je gesolliciteerd hebt. De tendens gaat steeds meer richting het zelf regelen maar ik sommige gevallen is bemiddeling mogelijk.
met een vriendelijke groet, Rich
rich@infopolitie.nl
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.
rich@infopolitie.nl
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.
-
- Infopolitie Gast
-
- Infopolitie Gast
Sven,
Hetzelfde geldt ook voor de drie maanden dat je op school zit.
Aspiranten van niveau 5 of 6 moeten in Apeldoorn naar school.
Er zijn dan ook veel aspiranten die met een groepje samen een woning in Apeldoorn huren om zo niet de hele tijd heen en weer te hoeven reizen en zo ook de kosten drukken.
Als ik jou was zou ik er niet vanuit gaan dat het korps bemiddelt bij het zoeken van een woning in de regio van het opleidingsinstituut.
Je kunt meestal ook gebruik maken van een reiskostenvergoeding maar hoe dat geregeld is (vast bedrag, per km etc.) hangt van het korps af.
Hoe alles geregeld is, zou je het beste kunnen navragen bij het korps waar je hebt gesolliciteerd. Bij welk korps heb je eigenlijk gesolliciteerd?
Hetzelfde geldt ook voor de drie maanden dat je op school zit.
Aspiranten van niveau 5 of 6 moeten in Apeldoorn naar school.
Er zijn dan ook veel aspiranten die met een groepje samen een woning in Apeldoorn huren om zo niet de hele tijd heen en weer te hoeven reizen en zo ook de kosten drukken.
Als ik jou was zou ik er niet vanuit gaan dat het korps bemiddelt bij het zoeken van een woning in de regio van het opleidingsinstituut.
Je kunt meestal ook gebruik maken van een reiskostenvergoeding maar hoe dat geregeld is (vast bedrag, per km etc.) hangt van het korps af.
Hoe alles geregeld is, zou je het beste kunnen navragen bij het korps waar je hebt gesolliciteerd. Bij welk korps heb je eigenlijk gesolliciteerd?
-
- Infopolitie Gast
-
- Infopolitie Gast
-
- Infopolitie Gast
Je hebt helemaal gelijk, eerst maar eens door de selectie heen komen. Ik heb namelijk ergens anders op deze site gelezen dat AA voor niveau 5, maar 5 opleidingsplaatsten heeft. Dat is dus niet zo veel. Ik wens je in ieder geval succes! Wie weet word je wel een collega van meSven schreef:Beste Martine,
Bedankt voor je antwoord! Dit zal ik dan terzijner tijd moeten zien. Eerst maar door de selectie heen komen vind je niet? Ik heb gesolliciteerd bij het korps Amsterdam Amstelland, Niveau 5. Ik ben zelf woonachtig in Zandvoort.
Met vriendelijke groet.

Groet GRAZ.
-
- Infopolitie Gast