Hallo,
Ik heb een zwarte amerikaanse politie motor , De verstralers aan de voorkant hebben 1 lampglas rood en de andere zijde blauw. Mag ik hiermee rondrijden? De lampen zijn niet aangesloten. https://youtube.com/clip/Ugkx6-MroHCEHw ... USUXphtYgr
Alvast bedankt
amerikaanse politie motor lampen
Moderator: Moderatorteam
- donmarcello
- Roepnaam: marcel
- Geslacht:
- Leeftijd: 69
Re: amerikaanse politie motor lampen
Met dank aan chat-ai nu kijken of de geleerde hier meer verstand er van hebbenHet is afhankelijk van het land en de plaatselijke wetgeving of het is toegestaan om op je motor een Amerikaanse rood en blauwe politie-lamp te hebben, zelfs als ze niet zijn aangesloten. In sommige landen is het bezit van dergelijke lampen verboden, terwijl in andere landen beperkingen of regels kunnen gelden voor het gebruik ervan. Het is verstandig om de plaatselijke wetgeving te controleren voordat je een dergelijke lamp op je motor plaatst.
Mag ik u tegen u zeggen ...ik heb moeite met de L
Wetstekst
Artikel 5.4.65 Regeling Voertuigen2. Motorfietsen niet in gebruik bij de in de artikelen 29, eerste lid, en 30b van het RVV 1990 bedoelde diensten, mogen niet zijn voorzien van lichtarmaturen voor blauwe zwaai-, flits- of knipperlichten of voorzieningen die de indruk wekken dat het voertuig is voorzien van een dergelijke lichtarmatuur.
@donmarcello Als je het niet weet...
"If you gaze long enough into an abyss, the abyss will gaze back into you" — Friedrich Nietzsche
Hoeveel voorbehouden moet je lezen om te gaan twijfelen of het in Nederland is toegestaan?donmarcello schreef: 08 feb 2023, 13:17Het is afhankelijk van het land en de plaatselijke wetgeving of het is toegestaan om op je motor een Amerikaanse rood en blauwe politie-lamp te hebben, zelfs als ze niet zijn aangesloten. In sommige landen is het bezit van dergelijke lampen verboden, terwijl in andere landen beperkingen of regels kunnen gelden voor het gebruik ervan. Het is verstandig om de plaatselijke wetgeving te controleren voordat je een dergelijke lamp op je motor plaatst.
- Skipperje
- Roepnaam: Piet
- Geslacht:
- Leeftijd: 67
Opmerking van moderator Skipperje
De vraag is wel beantwoord door @DiNozzo . Daarom sluit ik dit bericht.Men moat net alles sizze wat men wit, mar wol alles witte wat men seit