Ik heb een vraag mbt op de registraties die op het kenteken kunnen worden geregistreerd.
Ik heb een nieuwe auto gekocht, (lang verhaal kort) blijkt dat het voertuig (2 eigenaren terug) in het verleden bij het e.e.a. betrokken is geweest. Resultaat continu aan de kant gezet worden. Terwijl men duidelijk kan zien dat het voertuig al meerdere keren van eigenaar is gewisseld.
Worden deze registraties een keer verwijderd? Of moet je dan maar elke keer langs de kant? Niet dat ik het erg vind, hou wel van wat extra aandacht maar het is hinderlijk telkens hetzelfde praatje. Daarnaast toch wel belachelijk dat deze registraties niet verdwijnen op het moment dat het voertuig wordt overgeschreven naar een andere eigenaar.
Registratie op kenteken
Moderator: Moderatorteam
- zijlvaart67
- Geslacht:
- Leeftijd: 59
Re: Registratie op kenteken
Niet helemaal belachelijk want als het zo makkelijk was voor een crimineel dan zou ik de auto 1 dag op naam van m'n zus/tante/schoonmaakster zetten en alles wordt gewist.. Met andere woorden; dat is geen optie..Daarnaast toch wel belachelijk dat deze registraties niet verdwijnen op het moment dat het voertuig wordt overgeschreven naar een andere eigenaar.
Het is echter niet allemaal drama; het is zeker mogelijk dat bepaalde mutaties/aandachtsvestigingen verwijderd worden; neem hiertoe contact op met de zogenaamde 'privacy officer' van uw eenheid. Iedere eenheid heeft er eentje en die kan u hier prima mee helpen..
'Dingen simpel houden is heel moeilijk, dingen moeilijk maken is daarentegen heel simpel..'
- SWAT
- Geslacht:
- Leeftijd: 65
Re: Registratie op kenteken
Na 5 jaar worden mutaties waaraan dit kenteken is gekoppeld ook verwijderd.
Stay safe out there.