Moeder buurman kruipt over mijn hogmuur of hofpoort

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
ZEGIN TS
Nieuw lid
Roepnaam: inge

Moeder buurman kruipt over mijn hogmuur of hofpoort

Ongelezen bericht door ZEGIN »

Ik heb onlangs 3 weken in ziekenhuis gelegen. Mijn moeder ging mijn hond eten geven elke dag. Mazr mijn hond treurde omdat hij anders steeds bij mij binnen zit. Mazr mijn moeder hazr hond komt niet overeen met de mijne. Mijn hond was vermagerd omdat hij mij miste. De moeder van mijn buurman loert steeds over de muur zeker of tussen mijn hofpoort want zei ging veewijde melden dat ik mijn hond geen eten gaf en ging wijkpolitie. Nu zit mijn hond steeds bij mij binnen. Alleen soms buiten voor zijn behoefte. Hij is nu terug normaal. Mazr die moeder kruipt steefs over mijn muur en ik vknd steeds eten en drinken in mijn hof voor mijn hond. Mazr hij zit binnen en krijgt binnen eten en dtinken. Nu zegt mijn wijkagent dat de veewijde een asiel erbij betrokken is en dat ik met mijn hond nazr veearts moet om te bevestigen dat hij gezond is als ik dit niet doe krijg ik kosten zegt de wijkagent. Ik hads iets voor mijn hofpoort gezet zodat die moexer langsdaar ni binnen zou kunnen. Die poort is trouwens zltijd op slot. Zij deed die open. In hetbegin ik dazr woonde smeyen ze eieren tegen mijn garagepoort. En die moeder liet hazr hond in mijn hof zijn behoefte doen
Toen was mijn hof nog niet afgemazkt. Als ik iets zei zei ze ik kan mijn hond niet bevelen waar hij zijn behoefte moet doen. Die hond liep altijd los zonder leiband. Toen had iknog geen hond. Als mijn omheinin er stond liet ze hazr hond naast mijn huis zijn behoefte doen. Is een hoekhuis. Dan weer kwam de wijkagent bellen dat er ern klacht was dat mijn kind alleen op straazt stond te wenen. Mazr we gingen juist winkel en hij kreeg iets niet en ik zri ga al maae auto ik kom. Ik woon achterste huis van doodlopende straat. Dus ze zag alleen nog maar mijn zoontje. Vinden jullie dit gern getreiter. Mag zij zo mazr over mijn muur of poortje kruipen. En met een pillamp in mijn hof liggen te schijnen. Wat moet ik doen.
Pim
Blijvertje
Agent
Brigadier

Re: Moeder buurman kruipt over mijn hogmuur of hofpoort

Ongelezen bericht door Pim »

Woont u in Nederland?
ZEGIN TS
Nieuw lid
Roepnaam: inge

Ongelezen bericht door ZEGIN »

Nee ik woon in belgie
Hilde
Moderator
Agent
Jurist/Advocaat
Inspecteur
Roepnaam: Mevr. mr. Bitch
Geslacht:
Leeftijd: 60

Ongelezen bericht door Hilde »

Dit is een forum voor vragen mbt Nederland.

U zult uw vraag moeten stellen op een Belgisch forum.
Daarom een :slotje:
==================================
Mensen struikelen niet over bergen maar over molshopen. (Confucius)
thijeleo
In Memoriam
Agent
Roepnaam: Leo

Ongelezen bericht door thijeleo »

Dit is een forum over de Nederlandse politie en wetgeving. Die wetgeving is in België niet van toepassing. Probeer het eens bij www.politieforum.be
Gesloten