Eer zijn nieuwe bewoners bijgekomen bij ons en die vinden het nodig om hun auto op de oprit te parkeren. Er staan nu telkens 3 auto's op de stoep. Het geeft geen fraai beeld en het irriteert me dat ik telkens om een auto heen moet lopen. Mogen ze hier parkeren?
Ik heb foto's gemaakt voor de beeldvorming maar ik weet niet hoe ik dit moet toevoegen. Hoe kan ik dit doen?
Parkeren op oprit
Moderator: Moderatorteam
Re: Parkeren op oprit
Stuur de foto's maar even naar webmaster @ infopolitie.nl (aan elkaar) dan zet ik ze er wel bij.
De toegestuurde foto. Kentekens zijn door mij onzichtbaar gemaakt. Er waren nog 2 foto's gestuurd, die toonden dezelfde situatie maar dan ingezoomd. Ik zag er geen meerwaarde.
Je hebt niet voldoende rechten om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- Hilde
- Roepnaam: Mevr. mr. Bitch
- Geslacht:
- Leeftijd: 60
Als de auto's op de oprit staan, dan mag dit.
Parkeren voor een oprit mag niet, wel erop.
U zegt alleen ook dat de auto's op de stoep staan. En dat mag dan weer niet.
Op de foto is niet te zien of de oprit ook stoep is.
Heeft u misschien een Google maps linkje?
Parkeren voor een oprit mag niet, wel erop.
U zegt alleen ook dat de auto's op de stoep staan. En dat mag dan weer niet.
Op de foto is niet te zien of de oprit ook stoep is.
Heeft u misschien een Google maps linkje?
==================================
Mensen struikelen niet over bergen maar over molshopen. (Confucius)
Mensen struikelen niet over bergen maar over molshopen. (Confucius)
- taxikemperman
- Roepnaam: Remi
- Geslacht:
- Leeftijd: 61
@theo Je bent een kenteken vergeten
Als ik de foto zou bekijk en als de auto's altijd zo staan, dan blijft er nog steeds één meter stoep over om overheen te lopen zonder dat u hoeft te slalommen.
Ik vermoed dat de auto's binnenkort ook netter zullen staan als die zandhoop weg is.
Als ik de foto zou bekijk en als de auto's altijd zo staan, dan blijft er nog steeds één meter stoep over om overheen te lopen zonder dat u hoeft te slalommen.
Ik vermoed dat de auto's binnenkort ook netter zullen staan als die zandhoop weg is.
Opmerking van moderator thijeleo
garagedeur over het hoofd gezien, opgelost.-
GAST! TS
- Infopolitie Gast
Bijgaand een foto van Google Maps https://www.google.nl/maps/place/Laan+v ... d4.2622703
Je kan hier zien dat het een stoep is. Ook is hier goed te zien dat mensen die erlangs lopen soms om een auto/busje heen moeten lopen.
Je kan hier zien dat het een stoep is. Ook is hier goed te zien dat mensen die erlangs lopen soms om een auto/busje heen moeten lopen.
- SWAT
- Geslacht:
- Leeftijd: 65
Als de auto's geparkeerd staan zoals de mini is er mi geen probleem. De bestelbus blokkeert deels het trottoir en zou dus wel in overtreding zijn.
Stay safe out there.