Parkeren
Moderator: Moderatorteam
- Hilde
- Moderator
- Roepnaam: Mevr. mr. Bitch
- Geslacht:
- Leeftijd: 58
Re: Parkeren
Kenteken plaatsen: kan
Denken dat alleen hij daar mag parkeren: kan
Mag het? Mag niemand anders daar nu parkeren?
Nee.
Denken dat alleen hij daar mag parkeren: kan
Mag het? Mag niemand anders daar nu parkeren?
Nee.
==================================
Mensen struikelen niet over bergen maar over molshopen. (Confucius)
Mensen struikelen niet over bergen maar over molshopen. (Confucius)
Gemeente is waarschijnlijk eigenaar van de weg en daarmee als enige bevoegd om een dergelijk bordje te plaatsen. Ieder bordje van een ander heeft nul,nul waarde.
- ThunderSTreak
- Moderator
- Geslacht:
- Leeftijd: 66
Sterke nog: op last van de wegbeheerder kan uw buurman opgedragen worden het bordje te verwijderen en draait hij tevens op voor het herstel van de schade die ontstaan is door het plaatsen van het bordje
Met vriendelijke groet,
ThunderSTreak
drive safe4safety
ThunderSTreak

Van de andere kant hoeft een bestuurder ziuch nooit af te vragen wie een bord heeft geplaatst en of dat wel rechtsgeldig is. DUS: bezwaar indienen bij de gemeente tegen plaatsing van dat bord maar tot die tijd niet daar parkeren.thijeleo schreef:Gemeente is waarschijnlijk eigenaar van de weg en daarmee als enige bevoegd om een dergelijk bordje te plaatsen. Ieder bordje van een ander heeft nul,nul waarde.
- Skipperje
- Moderator
- Roepnaam: Piet
- Geslacht:
- Leeftijd: 66
Wat zou je overtreden als je daar wel parkeert?..::Frans::.. schreef: maar tot die tijd niet daar parkeren.
Piet
Men moat net alles sizze wat men wit, mar wol alles witte wat men seit
-
- Infopolitie Gast
Het kenteken heeft alleen waarde als onderbord bij een invalide parkeerplaats zoals B6 .gekregen en Verder lijkt het mij van geen betekenis .
maar misschien om alle risico's te vermijden Frans zijn suggestie opvolgen.
maar misschien om alle risico's te vermijden Frans zijn suggestie opvolgen.
Laatst gewijzigd door marinus op 22 sep 2009, 23:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Ligt een beetje aan de situatie maar ik neem evne aan dat het rechtsgeldig genoeg is om een bord volgens rvv met onderbord uitzondering kenteken oid te hebben.Skipperje schreef:Wat zou je overtreden als je daar wel parkeert?..::Frans::.. schreef: maar tot die tijd niet daar parkeren.
Piet
Kijk, een houten paaltje van 1 meter hoog met een kartonnen kenteken erop, geef ik je meteen gelijk...;)_
-
- Infopolitie Gast
ik lees dat inderdaad zo van TS, en het lijkt nog een echt NR bord te zijn ook vandaar...::Frans::.. schreef:Ligt een beetje aan de situatie maar ik neem evne aan dat het rechtsgeldig genoeg is om een bord volgens rvv met onderbord uitzondering kenteken oid te hebben.Skipperje schreef:Wat zou je overtreden als je daar wel parkeert?..::Frans::.. schreef: maar tot die tijd niet daar parkeren.
Piet
Kijk, een houten paaltje van 1 meter hoog met een kartonnen kenteken erop, geef ik je meteen gelijk...;)_
zijn we het helemaal eens dus.

- SWAT
- 24 uurs servicer
- Geslacht:
- Leeftijd: 64
Zolang het (al dan niet kartonnen) nummerbord niet is gecombineerd met een RVV 1990 parkeer(verbods)bord heeft het geen enkele juridische waarde. Dus gewoon parkeren.
Stay safe out there.