parkeren caravan

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
freelive TS
Infopolitie Gast

parkeren caravan

Ongelezen bericht door freelive »

Hallo.

Mijn buurman is altijd onrust aan het zaaien, en wij hebben dus geen goede band met hem.
LIever gezegd hij belt altijd de politie voor elk wissewasje.
Nu is het vakantietijd en heeft hij eerst zijn caravan een week op het parkeerterrein gestald, vanavond zette hij hem ineens voor mijn raam neer.
Daar geldt echter een parkeerverbod is het kinderachtig om dat ding weg te laten halen??
Ik wil eigenlijk laten merken dat hij zich aan de regels moet houden maar wil dus graag een derde mening horen.
theo TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door theo »

Uw Buurman moet zich aan de APV(Algemene Plaatselijke Verordering) houden vraag eens de APV van uw dorp of stad op...

Als de caravan op een plek staat waar een parkeerverbod geld zou ik de politie in kennis stellen dat parkeerverbod is daar niet voor niks ingesteld....

Gr.T
Laatst gewijzigd door theo op 09 jul 2006, 00:56, 2 keer totaal gewijzigd.
Maaike
Superlid
Roepnaam: Maaike
X: @mama_maaike
Facebook: MDJ1980
Geslacht:
Leeftijd: 45

Ongelezen bericht door Maaike »

De APV (Algemene Plaatselijke Verordering) is in ieder dorp / stad bijna hetzelfde met betrekking tot het parkeren van caravans op de openbare weg.

Hier geld vaak een maxium van 3 dagen voor het parkeren van een caravan :wink:
L.A.W. TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door L.A.W. »

MI hoeft de APV er helamaal niet aan te pas te komen, de TS stelt namelijk al dat er reeds een parkeerverbod geld, en het voertuig er dus niet mag staan...

Ik weet niet hoe dat in de verschillende regio`s gaat, maar hij zal MI niet meteen worden afgesleept. Ik denk tegen de tijd dat er iemand komt kijken dat hij al is verplaatst.
Frans
Beheerder
Agent-BD
Brigadier
Geslacht:
Leeftijd: 59

Ongelezen bericht door Frans »

Ligt eraan hoe vlug je gaat kijken.....toch ??? :P
Frans
Beheerder
frans@infopolitie.nl
foreverblue TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door foreverblue »

Maaike schreef:De APV (Algemene Plaatselijke Verordering) is in ieder dorp / stad bijna hetzelfde met betrekking tot het parkeren van caravans op de openbare weg.

Hier geld vaak een maxium van 3 dagen voor het parkeren van een caravan :wink:
Hij is in ieder dorp/stad hetzelfde beweer jij, op dit punt. Toch spreek je over een maximum van 3 dagen, dat vaak geldt. Als het overal hetzelfde is, dan gelden die 3 dagen toch altijd en overal?? :P
Mo TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Mo »

Via deze zelfde plaatselijke regels is ook geregeld waar caravans langer dan drie dagen mogen staan (bijvoorbeeld 2 maanden).
In Den Haag hebben we daar enkele straten op (voormalige) industrieterreinen voor.

Dus het is inderdaad niet altijd en overal 3 dagen maar zoals Maaike bedoeld, dat in woonwijken het vaak zo geregeld is dat een caravan drie dagen geparkeerd mag staan, mits geen hinder etc. etc. etc.

Gr
Mo
foreverblue TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door foreverblue »

Mo schreef:Via deze zelfde plaatselijke regels is ook geregeld waar caravans langer dan drie dagen mogen staan (bijvoorbeeld 2 maanden).
In Den Haag hebben we daar enkele straten op (voormalige) industrieterreinen voor.

Dus het is inderdaad niet altijd en overal 3 dagen maar zoals Maaike bedoeld, dat in woonwijken het vaak zo geregeld is dat een caravan drie dagen geparkeerd mag staan, mits geen hinder etc. etc. etc.

Gr
Mo
Ik weet ook wel wat Maaike bedoeld, het stond alleen niet erg helder omschreven ;)
Gesloten