Een meisje die ik ken die heeft dus al gedurende langere tijd last van een stel allochtonen.
Het is begonnen toen ze 's-avonds thuis kwam en 1 allochtoon bij haar poort stond, liet haar erdoor en liep haar vervolgens achterna haar tuin in. Waarop zij had gezegt: Optyfen! (deed hij dus niet) en toen had ze geroepen van oprotten of ik steek een stuk tuingereedschap tussen je ribben!
Ok foute benadering op zich, maar snap wel dat ze bang is alleen in dr eigen tuin en hij luisterde niet.
Nou zal ik vertellen wat ze mij precies zei :
Op woensdag 31 Mei brak de hel dus pas echt los. Ik fietste mijn poort in en zag gelijk alweer een clubje staan.
(Mijn reactie hierop was "plankgas er doorheen rijden", wat ze uiteraard niet zo grappig vonden.)
Mijn poortdeur stond dit keer al open waardoor ik direct mijn tuin in kon rijden. In de hoop dat ik dus verder geen problemen meer zou krijgen, parkeerde ik mijn fiets weer in de schuur en liep naar de tuindeur. Vervolgens werd ik door 1 van hen de poort ingesleurd en tegen de muur geslagen. Hoe ik het voor elkaar heb gekregen weet ik niet, maar met een hoop schoppen en slaan heb ik terug in mijn tuin weten te komen.
(Nou denkt ze dus een vermoeden te hebben, dat het om haar vriend gaat. )
Het zit een beetje ingewikkeld in elkaar, maar ik begin te vrezen dat mn ex erachter zit. Tegenwoordig is hij aan de drugs en nog meer van die onzin, dus het zou me niets verbazen als hij zijn slaafjes langsstuurt.
(Nee, hij is zelf geen Marokkaan.. Gewoon Nederlands)
We zijn met oorlog uit elkaar gegaan en hij heeft me daarna ook nog 800x gebeld midden in de nacht enzo.. (dit was het kort samengevat zei ze)
Toen was het heel eventjes een tijdje rustig en toen kwam het volgende :
15-06-06' Ik moest *zoals gewoonlijk* weer werken op woensdagavond, en fietste rond half 9 naar huis. Het weer werkte niet mee en ik was al bang dat het niet goed af zou lopen. In het wijk "de poorten" werd ik tegengehouden door 2 mensen op scooters die mij vertelden dat ze het niet op prijs stelden dat ik er wat vrienden bij had gehaald, en dat ze die "White Power Figuren" zoals ze het noemden.. liever niet tegenkwamen.
Ik had niet verwacht dat ze me HIER op zouden wachten en volgens mij heb ik nog nooit zo hard gefietst. Wel goed voor mijn conditie Maar niet helemaal de bedoeling. Ze weten nu in ieder geval dat ik er niet alleen voor sta, en dat vinden ze helemaal niet leuk. Dus dat is goed
Waar ik iets minder blij mee ben, is dat ik nu helemaal niet meer weet waar ik ze kan verwachten en spoken achter elke boom ga zien.
Een paar dagen later :
Op de terugweg heb ik mijn "dikke vriendjes" weer gezien, maar omdat ik samen met mn sportmaatje was, bleven ze gelukkig op een afstandje. Ik had eigenlijk het vermoeden dat ze ons nog achterna zouden rijden, en met dat idee heb ik dan ook Marc opgebeld.
Later die avond werd ik opgebeld door hetzelfde spul, en zij vertelden mij dat ze niet meer zouden komen. Of ik dit nou moet geloven of niet... Dat weet ik zelf ook niet!
Euhm.. wel dus Ik denk niet dat ze nog zullen komen na gisteravond. Details houd ik liever voor mezelf... Maar hun wraak hebben ze wel aardig genomen denk ik zo.
1 ding weet ik zeker,, ik fiets NOOIT meer dronken naar huis. Heb ik toch nog wat geleerd van die *&^%$(#!@
Als ze nu nog komen dan weet ik het ook niet meer, dan is het dus niet voor wraak of wat dan ook, maar puur voor de lol. In dat geval mag iemand me gelijk naar een inrichting brengen...
(Nou heb ik haar dus gesproken prive en toen zei ze me dit
ik had een feestje van Alex.. dus ik was hardstikke bezopen.. het feestbeest zelf begon om 10 uur al te kotsen en lag om 11 uur ziek op bed dus rond een uur of half 12 zijn we maar weggegaan bij dat feest en toen... naar huis.
2 straten bij mijn huis vandaan gaat vriendin van mij naar rechts, en ik naar links.. en toen kon ik geen kant meer op.. ik ben tegen een muur geduwd door 3 van die (!&@%#; lui waar ik geen woord voor heb....
Ik vroeg toen dus wat, en wat precies wou ze NOG niet kwijt, maar dit zei ze erover op zoek naar het juiste woord.. zou ik het aanranding noemen... god ik weet echt niet wat ik moet doen
Nou is haar probleem dus:
<ul><li>Ze denkt dat ze er nu vanaf is, en daarom gaat ze geen aangifte doen (mijn mening is aangifte doen, anders gaan ze juist door want dan weten ze wat ze bij je kunnen doen)</li>
<li>Ze wilt haar ouders het niet vertellen omdat ze denkt dus dat het iets met haar vriend temaken had waar die niks vanaf wisten, en als ze het straks verteld wat er is gebeurt, dat ze geen vrijheid meer heeft (dat ze dus hele dage binnenzit... en ze gaat er vanuit dat ze ervanaf is nu)</li></ul>
Mijn vragen
<ol><li>Wat vinden jullie hiervan</li>
<li>Als ze aangifte gaat doen bij de politie, heeft ze de keuze dat haar ouders niet worden ingelicht? (dan ook echt werkelijk niet)</li></ol>
Mvg Mark
Opm. thijeleo: Tekstueel enigszins leesbaar gemaakt, maar dan nog blijft het een wat warrig verhaal.