ICT bij de Politie?
Moderator: Moderatorteam
-
H4L TS
- Infopolitie Gast
ICT bij de Politie?
Halloooo!!!
Ik zit nu op het ROC in Schagen (Noord Holland) en doe een ICT opleiding.
Maar deze school gooit er met de pet naar, en is gewoon een ongeregeld zooitje.
Nu was mijn vraag, is het mogelijk om binnen de Politie iets met ICT te kunnen volgen.
Groetjes
Leon
Nu was mijn vraag, is het mogelijk om binnen de Politie iets met ICT te kunnen volgen.
Groetjes
Leon
Re: ICT bij de Politie?
Yep, op die school blijven, en als ze dan vertellen dat je klaar bent kun je zo beginnen bij het ISC.....H4L schreef:Halloooo!!!
Groetjes
Leon
-
H4L-WR TS
- Infopolitie Gast
Helaas werkt het zo niet. Om te beginnen is he tonderdeel ICT zoals jij het noemt ECHT geen afdeling waar je zou willen werken. Om maar een voorbeeld te noemen: als je belt omdat je niet in kunt loggen, moet je de servicedeskmedewerkers uitleggen hoe en waar ze je depers in moeten voeren.....en dan lukt het 9 van de 10 keer nog niet......en geef je het uiteindelijk maar op.....maakt een call aan waarna een expert je terug gaat bellen........4 weken later......en zo kan ik nog een hele tijd doorgaan. De gasten die daar zitten mogen serieus de naam van ICT-er niet gebruiken, en dat meen ik.
Sorry, even afreageren...
Als je dus ICT wil gaan doen bij de politie kun je beter een goeie ICT-opleiding volgen en daarna naar de politie gaan......
Sorry, even afreageren...
Als je dus ICT wil gaan doen bij de politie kun je beter een goeie ICT-opleiding volgen en daarna naar de politie gaan......
-
H4L-WR TS
- Infopolitie Gast
Hahaha, nou dan word het op het ROC ook niks 
We horen 850 klokuren les te krijgen, we zitten nog steeds ruim onder de helft (straks moeten we ineens 24/7 naar school voor de laatste uren er ff bij te hebben)
Leraren worden vervangen bij ziekteverzuim van 12 weken of meer
Dagelijks 340578439085734097 tussenuren.
Dagelijks maximaal 3 of 4 uurtjes les.
Certificaten die ze kwijt raken.
Gewoon een kutschool
We horen 850 klokuren les te krijgen, we zitten nog steeds ruim onder de helft (straks moeten we ineens 24/7 naar school voor de laatste uren er ff bij te hebben)
Gewoon een kutschool
-
foreverblue TS
- Infopolitie Gast
- willem58
- Roepnaam: Willem
- X: @Vrijwil_politie
- Geslacht:
- Leeftijd: 67
Toevallig Mon3aan?H4L-WR schreef:Hahaha, nou dan word het op het ROC ook niks
We horen 850 klokuren les te krijgen, we zitten nog steeds ruim onder de helft (straks moeten we ineens 24/7 naar school voor de laatste uren er even bij te hebben)
Gewoon een kutschool
Een diender en een kat worden beide niet nat.
-
H4L-WR TS
- Infopolitie Gast
Wat is een Mon3aan?willem58 schreef:Toevallig Mon3aan?H4L-WR schreef:Hahaha, nou dan word het op het ROC ook niks
We horen 850 klokuren les te krijgen, we zitten nog steeds ruim onder de helft (straks moeten we ineens 24/7 naar school voor de laatste uren er even bij te hebben)
Gewoon een kutschool
-
DaV TS
- Infopolitie Gast
@H4L-WR
Alle ROC's zijn k*t, de afvalput van vervolgonderwijs voor lager opgeleiden. Wat de politiek toch niet boeit, als er maar goede Universteiten zijn.
Tijd uitzitten, gebruik die tijd om php, java, mySQL, msSQL, ASP etc te leren.
Of iets anders wat je ambieert.
En stoom je klaar voor een fatsoenlijk opleiding op hbo niveau.
Wat tracht je trouwens te bereiken bij de politie als IT'er ? Volgens mij is dat allemaal uitbesteed.
Alle ROC's zijn k*t, de afvalput van vervolgonderwijs voor lager opgeleiden. Wat de politiek toch niet boeit, als er maar goede Universteiten zijn.
Tijd uitzitten, gebruik die tijd om php, java, mySQL, msSQL, ASP etc te leren.
Of iets anders wat je ambieert.
En stoom je klaar voor een fatsoenlijk opleiding op hbo niveau.
Wat tracht je trouwens te bereiken bij de politie als IT'er ? Volgens mij is dat allemaal uitbesteed.
-
DaV TS
- Infopolitie Gast
-
foreverblue TS
- Infopolitie Gast
-
DaV TS
- Infopolitie Gast
Ik hoor toch andere verhalen.foreverblue schreef:Geloof me, daar zijn er net zoveel (organisatorische) problemen.DaV schreef: Alle ROC's zijn k*t, de afvalput van vervolgonderwijs voor lager opgeleiden. Wat de politiek toch niet boeit, als er maar goede Universteiten zijn.
Project onderwijs werkt op een UT maar niet op een ROC met 80% luie, ongemotiveerde mensen.
-
Martin TS
- Infopolitie Gast
Beste Frans,..::Frans::.. schreef:Nope, want dan zou je volgens itil moeten werken....en daar hebben ze ECHT nog nooit van gehoord....DaV schreef:@Frans
Lekker contract dan.
Geen fatsoenlijke priority's, deadlines, klachtenafhandeling etc ?
Een aantal korpsen hebben Itil geimplementeerd. Dus ik denk dat je je mening moet nuanceren. Overigens ben ik met je eens dat het stukken beter kan.
Martin