invalidenparkeerkaart
Moderator: Moderatorteam
-
pieter bijl TS
- Infopolitie Gast
invalidenparkeerkaart
Voorheen vond ik op julli site een lijst met gemeentes waar je met een invalidenparkeerkaart gratis kon parkeren en ook waar je moest betalen.Ik kan dezelijst niet meer vinden .Het is toch wel makkelijk als dat in een oogopslag duidelijk is
- MotoRon
- Roepnaam: Ron
- Geslacht:
- Leeftijd: 67
Pieter,ik neem aan dat je de link op deze pagina bedoeld.
De link doet het niet meer. We gaan ermee aan het werk. Hou dit topic even in de gaten, dan lees je wel als de zaak in orde is.
De link doet het niet meer. We gaan ermee aan het werk. Hou dit topic even in de gaten, dan lees je wel als de zaak in orde is.
[Opgelost] - Bij de overzetting is deze pagina en de daarop aanwezige foto's verkeerd gelinkt.
Pieter, let wel even goed op op de opmerkinge die we (al jaren) onder de pagina hebben staan:
Succes!
Pieter, let wel even goed op op de opmerkinge die we (al jaren) onder de pagina hebben staan:
We proberen hem echt zoveel mogelijk up-to-date te houden, maar gemeenten kunnen een regel zelf wijzigen en wij horen het dan (vaak) niet onmiddelijk maar pas later....Alhoewel we ons best doen om het overzicht compleet te maken en van correcte gegevens te voorzien, kunt u aan de informatie op deze site geen rechten ontlenen. De samenstellers van deze pagina zijn niet aansprakelijk voor mogelijke schade of nadeel, voortkomend uit onjuiste of onvolledige weergave van de informatie.
LET OP!!!! Diverse gemeenten maken verschil tussen bestuurders kaart en passagiers kaart. Er mag dan met een passagierskaart niet gratis op normale parkeerplaatsen worden geparkeerd.
Succes!