Sterker nog ik ben vandaag langs het kantoor gegaan en ze zijden dat ik niet kon vragen hoe het met het onderzoek staat!
Ze hebben me schokbreker van mijn auto over gezet naar die van hem.
Me boxen uit me auto gehaald, dashboard los gehaald, kilometer teller er uitgehaald, me auto stond met ze linker kant op de grond, schade aan de onderzeiden en weet ik veel wat nog meer.
Ik heb me buurman er op aangesproken omdat ik wel heb gezien dat hij aan me wiel zat.
Maar ik dacht dat hij de boel aan het vergelijken was omdat hij met zijn auto (de zelfde) aan het sleutelen was.
Ook heb ik gezien dat hij met ze kilometer teller bezig was en ik dacht nog van het zou toch niet?
(had ik maar naar me gevoel geluisterd)
Toen hij in de nacht thuis kwam heb ik hem er op aangesproken.
Hij gaf toe dat hij in me auto is geweest maar dat die open stond.
Maar niets had hij meegenomen, zei hij.
Sterker nog zij hij, ik heb verstand van auto’s hé, jou auto heeft een toerenteller, die past niet in de van mij.
Nou dan heb je je lekker verlult gast want dat heeft de mijnen niet, die heb ik er zelf in gebouwd. (origineel heeft me auto geen toerenteller)
Wat een zelf beheersing vergde het om hem niet te verbouwen.
Ik heb ook niet geslapen die nacht van woede, sterker nog het word steeds erger.
Ik ben woest!
Hij rijdt met mijn spullen.
En als normaal denkend mens ga je naar de politie en geef je hem aan.
Wat gebeurd er NIETS.
Het minste wat ik had verwacht is meteen de auto inbeslag laten nemen.
Wie weet verkoop hij de boel binnen kort, en me schade?
Ben vandaag langs het kantoor geweest om te vragen hoe het er voor stond, maar ik was te snel zeiden ze.
Van wie leert deze man dat je dit soort dingen niet kunt maken?
Blijkbaar is hij er altijd mee weggekomen maar ik heb zo iets van, dan ben ik maar de penis maar hij zal het leren om van andere hun spullen te blijven.
Terwijl ik foto’s heb om aante tonen dat het mij spullen zijn en er genoeg getuigen zijn die het gezien hebben gebeurd er tot nu toe niets, houden met niet op de hoogte of stellen me gerust.
Ik ben boos
Robert